استاندار البرز:

پروژه های راه سازی البرز با سرعت در حال تکمیل است

استاندار البرز گفت: توسعه و تسریع در پیشرفت پروژه‌های راه سازی البرز با توجه به حجم بالای ترافیک ملی از تاکیدات و ماموریت‌های رئیس جمهور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهبازی، استاندار البرز در بازدید از روند پیشرفت پروژه خط ۲ قطار شهری کرج که روز یکشنبه صورت گرفت، افزود: از شهرداری خواستیم تا زمانی که پروژه‌های نیمه تمام دارد بدنبال تعریف پروژه جدید نباشد و جای خرسندی دارد که این امر مورد توجه قرار گرفت.

شهبازی با بیان این که دولت پشتیبانی خوبی از پروژه‌های راهسازی البرز داشته، گفت: قطار برقی گلشهر-هشتگرد تا چندی پیش پلمپ شده و به فراموشی سپرده شده بود، چون اعتباری برای ادامه کار وجود نداشت، ولی ظرف ۳ ماه با جدیت پیگیری شد، حدود ۳۵۰ میلیارد تومان هزینه شد و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

او افزود: برای فاز یک پروژه آزادراه تهران-شمال و ادامه آزادراه شهید همت در البرز، پس از حضور معاون رئیس جمهور ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

استاندار البرز گفت: اکنون پروژه چرمشهر-آبیک نیز در محدوده البرز تکمیل شده و کمربند شمالی کرج نیز روند بسیار خوبی را طی می‌کند.

او با قدردانی از همراهی رسانه‌های استان، افزود: حضور رسانه‌ها همواره مثمر بوده چراکه نقاط قوت را برای امیدافزایی به سمع و نظر مردم می‌رسانند و کاستی‌ها را با هدف بهبود امور رصد کرده و گزارش می‌دهند.

شهبازی گفت: در شرایطی که محدودیت‌های مالی در کشور برای پیشبرد پروژه‌ها وجود دارد، پروژه قطار شهری کرج با همت و پیگیری‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

او افزود: برای به سرانجام رسیدن پروژه مهم و حائز اهمیت قطار شهری کرج به طور قطع پیگیری و بازدید خواهیم داشت و با اهتمام ویژه‌ای درصدد گره گشایی خواهیم بود.

استاندار البرز گفت: سهم دولت نیز در این پروژه به طور قطع تامین می‌شود و تجهیزات و امکانات لازم جهت پیشرفت پروژه دپو شده است که در روند کار مانعی ایجاد نشود.

او افزود: در بحث ماده ۶۲ و تهاتر با فاینانسر در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/خ.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.