کشف ۲۳ تن برنج قاچاق در بوانات/توقیف ۸ تن گیاه دارویی شیرین بیان/لوازم بهداشتی میلیاردی قاچاق در رستم توقیف شد

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۴ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۴ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۳ تن برنج قاچاق در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از توقیف یک کامیون حامل ۲۳ هزار و ۳۷۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی بوانات گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در اطراف آن شهرستان به یک کامیون تریلر مظنون و آن را متوقف کردند.

او اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو ۲۳ هزار و ۳۷۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق و بدون هرگونه مدارک گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با اشاره به دستگیری و معرفی راننده به مراجع قضایی، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۸ تن گیاه دارویی شیرین بیان در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف ۸ هزار کیلوگرم ریشه شیرین بیان به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی آسپاس هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو میزان ۸ هزار کیلوگرم شیرین بیان کشف و راننده نیز دستگیر شد، افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف لوازم بهداشتی میلیاردی قاچاق در رستم

فرمانده انتظامی رستم گفت: ماموران انتظامی، در بازرسی از یک خودرو انواع لوازم پزشکی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ قربانعلی روستا فرمانده انتظامی رستم اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه بابا میدان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۱۲ هزار و ۵۸۵ عدد لوازم بهداشتی قاچاق از نوع ماسک و لوله تراشه کشف کنند.
فرمانده انتظامی رستم با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رخصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کشف بیش از ۷۰ کیلوگرم تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۷۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک وانت مزدا مظنون و آن را توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو میزان ۷۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

پژو پارس حامل حامل ۲۰ کیلو تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی پاسارگاد از کشف ۲۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری پژو پارس خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی پاسارگاد بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری در محور سعادت شهر به سمت آباده، به یک خودرو پژو پارس مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو میزان ۲۰ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در صندوق عقب جاسازی شده بود کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری ۱۰ سارق با ۸۳ فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از شناسایی و دستگیری ۱۰ سارق و کشف ۸۳ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: طرح مبارزه با سرقت توسط مأموران انتظامی شهرستان شیراز، طی ۴۸ ساعت گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد.

او ادامه داد: در این راستا، مأموران موفق شدند مخفیگاه ۱۰ سارق را شناسایی و آن‌ها را طی چند عملیات جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهمان در تحقیقات به ۸۳ فقره انواع سرقت اعتراف کردند، افزود: همچنین در نتیجه اجرای این طرح، ۱۶ خودرو سرقتی کشف شد.

سرهنگ شجاعی تصریح کرد: مبارزه با سرقت و پیشگیری از وقوع آن، از اولویت‌های اصلی این فرماندهی محسوب می‌شود.

پژو پارس حامل حامل ۲۰ کیلو تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی پاسارگاد از کشف ۲۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری پژو پارس خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی پاسارگاد اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری در محور سعادت شهر به سمت آباده، به یک خودرو پژو پارس مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو میزان ۲۰ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در صندوق عقب جاسازی شده بود کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار