بهبود قابلیت‌های OnePlus 7T با بروزرسانی جدید آن

جدیدترین بروزرسانی عرضه شده برای OnePlus 7T قابلیت‌های آن را بهبود می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وان پلاس در حال کار بر روی "قاتل پرچمدار" بعدی خود است و این گوشی جدید که قرار است تا مدت‌ها خبرهای مختلفی از آن در گوشه و کنار اینترنت ببینیم OnePlus 8 نام دارد. اما تولید و طراحی این گوشی فوق‌العاده بدان معنا نیست سه گوشی دیگر وان‌پلاس از توجه کمتری برخوردار شوند. در حقیقت، وان پلاس زمانی که صحبت از بروزرسانی تلفن‌های هوشمند می‌شود جزو یکی از بهترین‌ها است. از شواهد نیز مشخص است که این شرکت به صورت ماهیانه برای گوشی‌های خود قابلیت‌های جدید ارائه می‌کند.

جدیدترین بروزرسانی منتشر شده توسط این شرکت چینی گوشی OnePlus 7T را در سراسر جهان هدف قرار داده است. در نتیجه اگر شما یکی از صاحبان این دستگاه هستید می‌توانید در ادامه مواردی که در بروزرسانی جدید ارائه شده است را مشاهده کنید.

بروزرسانی سیستم OnePlus 7T 

در بخش سیستم بروزرسانی انجام شده تغییراتی را اجرایی می‌کند. در ابتدا باید این مسئله را مشخص کرد که بروزرسانی جدید تاثیر مستقیمی بر افزایش سرعت لانچ سیستم و بعضی از نرم‌افزارها دارد. علاوه بر آن اکنون مدیریت رم بهینه شده است.

از این موارد که بگذریم بروزرسانی جدید روی رفع کردن مشکلات صفحه سیاه و سفید که در بعضی از نرم‌افزارها پیش می‌آمد نیز تمرکز کرده است. به طور کلی نیز اکنون ثبات سیستم افزایش یافته و به صورت کلی مشکلات آن رفع شده و باگ‌ها از بین رفته‌اند. علاوه بر تمام موارد اضافه شده در بخش سیستم می‌توان گفت که پچ امنیتی اندروید نیز به 2019.11 ارتقاء یافته است.

بهبود قابلیت‌های OnePlus 7T با بروزرسانی جدید آن


بیشتر بخوانید: سورپرایز ویژه وان‌پلاس برای طرفدارانش 


بروزرسانی دوربین OnePlus 7T 

در کنار تمام مواردی که در بروزرسانی به OnePlus 7T اضافه شده یک مورد نیز برای دوربین دستگاه در نظر گرفته شده است. با نصب بروزرسانی جدید این گوشی کیفیت تصاویر ثبت شده توسط آن بهبود می‌ِیابد و شما می‌توانید به وسیله آن تصاویر بهتری از سوژه خود بگیرید.

در نظر داشته باشید که عموما وان‌پلاس در ابتدا بروزرسانی‌های جدید خود را برای دسته‌ محدودی از کاربران عرضه می‌کند و سپس پس از آن، این بروزرسانی را در دسترس افراد بیشتری در سراسر دنیا قرار می‌دهد. در نتیجه انتظار دریافت بروزرسانی OxygenOS 10.0.7 را در 16 دسامبر داشته باشید زیرا وان‌پلاس دیروز شروع به عرضه آن کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار