جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری:

ششمین همایش مدیریت جهادی برگزار می شود/ تولید صنایع پیشرفته دفاعی، مرهون مدیریت جهادی است

سپهر گفت: ششمین همایش ملی مدیریت جهادی ۲۶ آذر ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا برگزار می‌شود.

ششمین همایش مدیریت جهادی برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و دبیرکل ششمین همایش ملی مدیریت جهادی در نشست خبری که عصر امروز یکشنبه در مجتمع شهید آوینی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: ششمین همایش ملی مدیریت جهادی در روز سه شنبه ۲۶ آذر ماه بعد از نماز مغرب و عشا و در مرکز همایش های بین المللی صدا با حضور  حدود هزار مدیر جهادی که از دستگاه های مختلف شناسایی شدهاند برگزار و از ۳۰ مدیر جهادی تجلیل به عمل  می آید.

سپهر گفت: در این همایش علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت سخنرانی می کنند.

او ادامه داد: این انجمن یک تشکل مردمی است و به دنبال شناساندن مدیران جهادی و گسترش فرهنگ مدیریت جهادی در کشور است.

سپهر ادامه داد: مدیریت جهادی یک سبک مدیریتی است که ما بر اساس آیات و روایات و البته مدیریت ۴۰ ساله گذشته مدیران را شناسایی و معرفی می کنیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین مدیریت جهادی را تنها را ه حل مشکلات کشور دانست و ادامه داد: در چهل سال گذشته هرگاه ما با استفاده از روحیه و روش مدیریت جهادی بهره برداری کرده ایم پیروز آن عرصه بوده ایم، و هرجا تفکر جهادی وجود داشته، سدها شکسته شده است.

افزود: برای تعالی تفکر و سبک انقلابی ۴۰ سال گذشته، نیازمند ترویج تفکر جهادی در بخش‌های مختلف کشور هستیم.

دبیرکل همایش ملی مدیریت جهادی با بیان اینکه فسادستیزی یکی از اولویت‌های مدیران جهادی است گفت: یک مدیر جهادی باید با بی‌اعتنایی به امور مادی مرتبط با خودش، به فکر خدمت به مردم و کارمندان باشد.

سپهر با بیان اینکه مردم‌یاری، مردم‌داری‌ و مردم‌باوری، از جمله ویژگی‌هایی است که باید در مدیران جهادی متبلور باشد، افزود: دشمن‌ستیزی، ایستادگی، خدمت‌رسانی و مقاومت که‌ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، از جمله شاخصه‌های مدیریت جهادی در کشورمان است.

او ادامه داد: یک‌ مدیر در کنار فعالیت‌های روزمره، نباید از امور پژوهشی و دانشی برای بهبود فرآیند مدیریتی خود غافل شود.

دبیر کل همایش ملی مدیریت جهادی با بیان اینکه دستاوردهای انجمن مدیریت جهادی کشور، تبلیغ، تبیین و گفتمان مدیریت جهادی در کشور است، اظهار کرد: با کمک یکی از دانشگاه‌های کشور، سرفصل‌ها و محتواهای مربوط به مدیریت جهادی را طراحی کرده‌ایم و آماده ارائه این سرفصل‌ها به بخش‌های مختلف کشور هستیم.

سپهر با بیان اینکه مدیریت جهادی کارگشا و بن‌بست‌شکن است، افزود: متاسفانه در دستگاه‌های عمرانی کشور بخشی برای تقویت مدیریت جهادی وجود ندارد.

او با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته هر جا که با روحیه جهادی کاری را شروع کردیم، به توفیق‌های بزرگی دست پیدا کردیم، گفت: تولید صنایع بسیار پیشرفته دفاعی ما مرهون مدیریت جهادی است.

سردار سپهر گفت: ما اگر می‌خواهیم در عرصه‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی، دفاعی و فرهنگی در برابر دشمنان بایستیم، نیازمند سبک مدیریت جهادی هستیم.

او ادامه داد: طی ۲ سال گذشته بیش از ۱۰ جلد کتاب مدیریت جهادی با سبک و سیاق متفاوت تولید شده است.

دبیرکل همایش ملی مدیریت جهادی کشور گفت: دانشگاه جامع امام حسین(ع) مجوز برگزاری دوره مدیریت جهادی را از وزارت علوم کسب کرده است و امیدواریم این دانشگاه در سال آینده بتواند این سرفصل را ارائه کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار