هنرمندان شیرازی “زندگی از نگاه او" را به تصویر می‌کشند

فیلم داستانی "زندگی از نگاه او" در قالب سینمای هنر و تجربه با تهیه کنندگی مشترک محمد جاوید و لیلا اشرفی دو بازیگر جوان شیرازی تئاتر مراحل نهایی تدوین را می‌گذراند و قرار است اوایل سال ۹۹ اکران شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد جاوید کارگردان فیلم داستانی "زندگی از نگاه او" گفت: این فیلم یک درام اجتماعی و تلفیقی از آسیب‌های اجتماعی متفاوت و با شخصیت‌های مختلف است.

او با بیان اینکه در این فیلم مشکلات اجتماعی شخصیت‌های داستان را به انزوا می‌کشاند، افزود: در این درام اجتماعی بخشی از مشکلات کودکان کار، بیماران اوتیسم، قطع‌ نخاعی‌ها و نابینایان به تصویر کشیده شده است.

این کارگردان جوان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات امروز جامعه کودکان کار و آسیب‎‌هایی است که آنان در جامعه روبرو هستند، بیان کرد: این موضوع متاسفانه روز به روز در حال افزایش است که به شکل ویژه‌ای در فیلم داستانی " زندگی از نگاه او" به این موضوع پرداخته شده است.

جاوید بیان کرد: این فیلم یک شخصیت محوری تحت عنوان ناجی دارد که در تلاش برای بازگرداندن آنها به زندگی و ایجاد امید است. در در این فیلم فضاهای مختلف از شهر شیراز که در آن مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بیشتری وجود دارد نیز به تصویر کشیده شده که به نوعی این موضوع به مستندسازی و نزدیکی به واقعیت فیلم کمک کرده است.

او با بیان اینکه بازیگران این فیلم بومی استان فارس و از هنرمندان برجسته تئاتر هستند، عنوان کرد: سلمان فرخنده، امیر حسین نعمتی، سیامک صفری نژاد، لیلا اشرفی، ثنا فرهادی، سولماز محمدی، الهام حاجی‌محمدی، سام بختیاری‌زاده، مرسانا تهام، آرش حسن‌زاده، هیلدا زارع،سام رحمانی، مریم جانی، حمید بینا، آریا اسماعیلی، رونیکا ملکی، النا شریف‌فرد، بهاره ممل‌پور و نازنین عطایی به ایفای نقش در این فیلم پرداخته‌اند.

جاوید زمان این فیلم را ۸۵ دقیقه اعلام و با یادآوری اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس مجوز تولید آن را اعطا کرده است، اضافه کرد: این فیلم قرار است پس از شرکت در جشنواره‌های داخلی و خارجی، ابتدای سال آینده به اکران عمومی برسد.

او با بیان اینکه سینما در شیراز مخاطب دارد اما کار سینمایی ساخته نمی‌شود، گفت: سینمای ایران درگیر چهره‌هاست.

جاوید با قدردانی از سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، بهزیستی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به عنوان حامیان این فیلم، تاکید کرد: امروز نیروهای جوان نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان هستند که امیدواریم این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

این کارگردان جوان که سابقه کارگردانی در فیلم سینمایی "شب قمردر عقرب" را نیز در کارنامه خود دارد، گفت: تهیه فیلم سینمایی بیست و هفت سال خیال که موضوع آن اجتماعی است را در برنامه دارم.

لیلا اشرفی تهیه کننده این فیلم داستانی نیز گفت: فیلم "زندگی از نگاه او" در مدت بیش از سه ماه در شهر شیراز با حضور پررنگ هنرمندان جوان تئاتر ضبط و تولید شده است و همه امیدواریم در کاهش معضلات اجتماعی جامعه تاثیرگذار باشد.

اشرفی که چند سالی استٰ فعالیت هنری را آغاز و تاکنون تهیه کنندگی و سرمایه‌گذاری در هشت فیلم کوتاه و پنج فیلم بلند ۹۰ دقیقه‌ای را تجربه کرده است، افزود: در صورت صدور مجوز، تولید ۲ مستند و یک تله فیلم را در برنامه دارم.

این تهیه کننده جوان با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دیگر نهادهای حامی فعالیت‌های هنری خصوصا در حوزه فیلم و سینما، گفت: حمایت از نوجوانان و جوانان هنردوست یکی از اولویت‌هایمان در تولید فیلم‌های مختلف است و درخواست همکاری بیشتر مسئولان متولی را داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار