توصیه سرمربی تیم ملی فرانسه به ژیرو برای ترک چلسی

دیدیه دشان به مهاجم تیم فوتبال چلسی پیشنهاد داده این تیم را ترک کند و به باشگاهی بپیوندد که در آن فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه به اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی تیم فوتبال چلسی پیشنهاد کرده تا در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شود و به تیم دیگری بپیوندد.  

مهاجم ۳۳ ساله آبی پوشان لندنی در فصل جاری تنها در یک بازی فرصت حضور در ترکیب اصلی تیمش را پیدا کرده و  در هفته‌های اخیر نیز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا از میادین دور مانده است. تامی آبراهام در کنار میچی باتشوایی انتخاب‌های اول فرانک لمپارد برای خط حمله هستند.


بیشتر بخوانید: تمجید کاپیتان آبی پوشان از تامی آبراهام


اولیویه ژیرو  با وجود فرصت کمی که برای بازی در چلسی داشته، در بازی‌های مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰، ۴ بار برای تیم ملی کشورش گلزنی کرده است. با این وجود دشان از مهاجم خود درخواست کرده به تیمی بپیوند که در آن فرصت بازی کردن داشته باشد تا برای مسابقات یورو ۲۰۲۰ جایگاهش در تیم ملی را از دست ندهد.

سرمربی تیم ملی فرانسه در این باره گفت: شرایط ژیرو در چلسی تفاوتی نکرده و در طی ۲ ماه گذشته، او  فرصتی برای بازی کردن نداشته است.   بهتر است ژیرو به تیمی برود که در آن فرصت بیشتری برای بازی کردن بدهند.  

دشان در ادامه گفت: اگر ژیرو نتواند در چلسی بازی کند، باید به تیمی برود که در آن شانس بازی کردن داشته باشد. او باید تصمیمی بگیرد که باعث پیشرفتش شود. من از پیشنهاد‌هایی که ژیرو دارد اطلاعی ندارم، اما مطمئنم برای او تیمی وجود دارد که بتواند بیشتر بازی کند.


بیشتر بخوانید: آمادگی آبی پوشان برای تمدید قرارداد ستاره فرانسوی


او افزود: از آخرین دیدار من و ژیرو مدت زیادی نمی‌گذرد. او باید مانند هر بازیکن دیگری تصمیم بگیرد. ژیرو باید این را به خاطر داشته باشد که زندگی روزانه و عملکرد بازیکنان در تیم‌های باشگاهی شان است که آن‌ها را به تیم ملی می‌رساند.  

قرارداد ژیرو با چلسی تا پایان این فصل اعتبار دارد و آنتونیو کونته سرمربی اینتر میلان خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شده است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار