برنامه لیگ دسته یک فشرده است/از نمایش قابل قبول بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم والیبال شهرداری جوان گفت: متاسفانه برنامه لیگ دسته یک فشرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،ساسان‌خداپرست سرمربی تیم والیبال شهرداری جوان در جمع خبرنگاران  اظهار کرد:متاسفانه رقابت‌های لیگ دسته یک در فصل جاری بسیار فشرده است و همین امر باعث بروز مشکلاتی در آینده خواهد شد.

وی افزود:به طور میانگین هر دو و نیم روز یک بازی انجام‌میدهیم که در این مدت زمان کوتاه ضمن اینکه برای بازی به سایر شهرستان‌ها با مسافت طولانی باید سفر کنیم، فرصت مناسبی هم برای ریکاوری و یا کار با وزنه و بدنسازی برای بازیکنان وجود ندارد.

خداپرست ادامه داد:به جز نماینده تبریز سایر تیم‌ها شرایطی خوبی دارند و از بازیکنان با سطح کیفی بالایی بهره می‌برند و می‌شود عنوان‌کرد لیگ دسته یک در فصل جاری از لحاظ کیفی مطلوب است.

سرمربی شهرداری جوان ارومیه در خصوص کسب پیروزی سه بر یک تیمش مقابل آمل نیز گفت: تیم خوش سیما آمل از بازیکنان بسیار خوب و با شرایط فیزیکی مناسب بهره می‌برد و مقابل تیم ما بسیار با انگیزه ظاهر شدند.

وی ادامه داد:با آنالیز دقیق حریف، بازیکنانم توانستند با یک بازی کم‌اشتباه و بی نقص، خواسته کادر فنی را در زمین پیاده کرده و نهایتا تیم قدرتمند آمل را شکست دهیم.

خداپرست در پایان‌گفت: امسال تیمی که بسته ایم بدون حاشیه بوده و همه بازیکنان یکدل و متحد به فکر ارائه یک بازی تماشاگر پسند هستند، لذا از هوادارانی که جهت حمایت از تیم شهرداری جوان در سالن حضور پیدا می‌کنند تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم این‌حمایت‌ها در سایر بازی‌ها بیش از پیش باشد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.