دو سناتور جمهوریخواه: روند استیضاح ترامپ شکست خورده است

دو سناتور ارشد جمهوریخواه از شکست روند استیضاح رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

دو سناتور جمهوریخواه: روند استیضاح ترامپ شکست خورده استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن تایمز، لیندسی گراهام، سناتور جمهور خواه آمریکایی گفت: به زودی روند استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شکست خواهد خورد.

وی افزود: با شکست روند استیضاح ترامپ، او نه تنها تضعیف نخواهد شد بلکه در چشم رهبران کشور‌های خارجی بخصوص خاورمیانه شخصیتی قدرتمندتر خواهد شد.

گراهام خاطر نشان کرد: ترامپ محکم‌ترین ضربه ممکن را خورده است و همینک سرجای خود ایستاده، پس او انسان قدرتمندتری شده است.

تد کروز، دیگر سناتور ارشد جمهوریخواه آمریکا نیز دراین باره گفت: با به پایان رسیدن روند استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان و ورود این پرونده به مجلس سنا، عملا روند استیضاح ترامپ به پایان خط رسید. ما این پرونده را مختومه خواهیم کرد.

دموکرات‌ها معتقدند دونالد ترامپ، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین را تحت فشار قرار داده است تا دو تحقیق را که از نظر سیاسی به نفع او بود آغاز کند، از جمله تحقیق در خصوص جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و رقیب انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۲۰. آن‌ها همچنین می‌گویند رئیس‌جمهور آمریکا حدود ۴۰۰ میلیون دلار کمک هزینه نظامی به اوکراین را برای اهرم فشار بر این کشور متوقف ساخته بود تا خواسته‌هایش انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار