تسویه بدهی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: از پارسال تا کنون یکهزار و ۳۸۰ میلیارد ریال از بدهی دستگاه‌های اجرایی استان تسویه شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از پارسال تا کنون یکهزار و ۳۸۰ میلیارد ریال از بدهی دستگاه‌های اجرایی استان از طریق اسناد خزانه تسویه شد.

او افزود: امسال برای تسویه و تهاتر بدهی دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی از ظرفیت اسناد خزانه بهره‌گیری نشده است.

شهریار پور اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری هم اکنون ۲۰۰ میلیارد ریال به کارمندان دولت در ازای پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بدهکار هستند.

او ادامه داد: در این راستا افراد بازنشسته‌ای که به بانک‌های عامل و یا دستگاه‌های اجرایی بدهی دارند می‌توانند از طریق جذب اسناد خزانه، طلب خود را وصول و بدهی شان را پرداخت کنند.

شهریارپور گفت: دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری اقدام لازم برای ثبت بدهی‌های خود تا پایان پارسال در سامانه سماد را انجام دهند.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی باید میزان بدهی و دیون خود را برای سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال کنند.

شهریارپور اضافه کرد: امکان پرداخت بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق منابع دولتی محدود وجود ندارد، به همین منظور ضرورت دارد که از ظرفیت مطلوب اسناد خزانه برای تهاتر بدهی‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.