مدیر عامل بنیاد علوی در چالدران؛

احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های معلولان

مدیر عامل بنیاد علوی از احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های معلولان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مدیر عامل بنیاد علوی با حضور در روستای مرزی مخور از روند فعالیت اعضای صندوق آبادانی و پیشرفت این روستا بازدید کرد.
 
 منصوری با استقبال گرم مردم به این روستا وارد و از کارگاه قالی بافی و نمایشگاه توانمندی‌های اعضای صندوق خرد آبادانی و پیشرفت روستای مخور که در قالب غرفه‌های مختلف از جمله هنر آشپزی، صنایع دستی، فرآورده‌های دامی و لبنی و تولیدات فرش به نمایش گذاشته شده بود بازدید کرد.
 
مدیر عامل بنیاد علوی در جریان دیدار با مردم این روستا به فعالیت‌های این بنیاد در سطح کشور اشاره کرد و گفت: این بنیاد در جهت خدمت به مردم محروم کشور یک  هزار کلاس درس، ۱۴ هزار واحد مسکونی برای خانوار‌های ۲ معلول و  ۴۲ مرکز جامع سلامت شهری و روستایی احداث کرده است.
 
او افزود: در تمامی اجرای این پروژه‌ها از لحاظ تامین اعتبار با ادارات بهزیستی، آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی به صورت مشارکتی همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد.
 
منصوری با بیان اینکه بنیاد علوی با شعار (با مردم برای مردم) پا به عرصه خدمت رسانی گذاشته است افزود: این بنیاد با پرداخت تسهیلات کم بهره در اشتغال افراد جویای کار همراه مردم در مناطق محروم کشور است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.