افشاگری افسر بحرینی درباره دروغ‌های آل‌خلیفه به قیمت آتش‌زدن خانه‌اش تمام شد

پس از آنکه یک افسر بحرینی دروغگویی رژیم آل‌خلیفه درباره حوادث میدان اللؤلؤه را فاش کرد، افراد ناشناس منزلش را به آتش کشیدند.

افشاگری افسر بحرینی درباره دروغ‌های آل‌خلیفه به قیمت آتش‌زدن خانه‌اش تمام شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، افراد ناشناس خانه افسر سابق بحرینی را که دروغگویی رژیم آل خلیفه درباره حوادث میدان اللؤلؤه در سال ۲۰۱۱ را فاش کرده بود، آتش زدند.

تصاویری از آتش گرفتن خانه «یاسر الجلاهمه» در منامه پایتخت بحرین پخش شد. یکی از شاهدان گفت: دو سرنشین ناشناس یک خودرو، در برابر این خانه توقف کردند و چند دقیقه پیش از آغاز آتش سوزی وارد حیاط آن شدند.

پلیس بحرین تاکنون هیچ بیانیه‌ای درباره علت این آتش سوزی منتشر نکرده است. اما منابع مطلع در خانواده الجلاهمه تاکید کردند پلیس بحرین به آن‌ها اعلام کرده است در حال تحقیق درباره این آتش سوزی است و تصاویر دوربین‌های امنیتی را برای اطلاع یافتن از علت این حادثه، جمع آوری کرده است.

یاسر الجلاهمه که سرهنگ دوم در نیروی دفاع بحرین بود، یکی از اصلی‌ترین شاهدان در تحقیقات شبکه الجزیره درباره حوادث سال ۲۰۱۱ در میدان اللؤلؤه منامه، پایتخت بحرین بود. الجلاهمه در آن زمان فرمانده یگان ویژه نظامی بود که تحصن کنندگان را متفرق کردند. سخنان الجلاهمه در آن زمان، با واکنش‌ها و بحث‌های گسترده‌ای در داخل بحرین و خارج این کشور روبرو شد.

الجلاهمه تاکید کرد پس از حضور در این برنامه الجزیره، با تهدیدات پی در پی مواجه شده است.

الجلاهمه در مصاحبه با شبکه الجزیره اعتراف کرده بود تحصن کنندگان در منامه، هیچ سلاحی در اختیار نداشتند و سلاح‌هایی که نیرو‌های امنیتی بحرین به نمایش گذاشتند، بعد از متفرق کردن تحصن کنندگان به میدان اللؤلؤه منتقل شده بود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار