استقبال کم نظیر از سینما حقیقت در پردیس سینمایی سیتی سنتر

نماینده جشنواره سینما حقیقت در اصفهان گفت: روز گذشته در چهار سانس اکران فیلم‌های جشنواره سینما حقیقت، ظرفیت ۳ سالن پردیس سینمایی سیتی سینتر کاملا تکمیل شد.

عادل دهدشتی، نماینده جشنواره سینما حقیقت در اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: اکران فیلم‌های سینما حقیقت در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان با استقبال کم نظیر مردم رو به رو شده به طوری که دیروز در ۴ سانس اکران، ۳ سالن پردیس سینمای سیتی سنتر کاملا تکمیل شده بود.

او با اشاره به اکران بیش از ۵۰ فیلم کوتاه، نیمه کوتاه و بلند جشنواره سینما حقیقت در اصفهان ادامه داد: در سال‌های اخیر فیلم‌های جشنواره سینما حقیقت به صورت محدود در برخی استان‌ها اکران می‌شد، اما امسال در اصفهان بخش مهم و اعظم فیلم‌های دارای مخاطب این جشنواره اکران می‌شود و امکانات مناسب پردیس سینمای سیتی سنتر، سیستم‌های مجهز پخش، سالن‌های مناسب انتظار و سایر خدمات مناسب رفاهی سبب شده تا مردم استقبال بیشتری برای دیدن فیلم‌های این جشنواره داشته باشند.

نماینده جشنواره سینما حقیقت در اصفهان با تاکید بر اینکه فیلم‌های این جشنواره در سالن سوره حوزه هنری هم اکران می‌شود افزود: ما تمایل داشتیم که اکران بیشتری در سالن سوره انجام شود، اما به دلایل مختلفی، چون کمبود امکانات و تجهیزات لازم و درگیر بودن سالن برای فعالیت‌های مختلف، استقبال چندانی دراین سالن صورت نگرفت.

عادل دهدشتی با اشاره به اینکه امسال بلیط جشنواره برای استان‌ها به طور همزمان در سینما تیکت ارائه می‌شود تصریح کرد: امسال ۴ اثر از مستندسازان اصفهانی که به جشنواره راه یافته اند را در ۳ سالن به صورت اکران ویژه خواهیم داشت که اکران اول روز جمعه در سالن حوزه هنری، اکران دوم سه شنبه ساعت ۱۹ و اکران سوم پنج شنبه ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی سیتی سنتر خواهد بود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.