مراسم افتتاحیه طرح سفیران سلامت در شهر ایلام

مراسم افتتاحیه طرح سفیران سلامت با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و مسئولین در محل کانون حضرت فاطمه (س) شهر ایلام برگزار شد.

مراسم افتتاحیه طرح سفیران سلامت در شهر ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ ، افتتاحیه طرح سفیران سلامت با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی برگزارگردید.

در ابتدای مراسم رستم زاد مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام از فعالیت ۱۴ هزار و ۱۰۰ نفر سفیر سلامت در مدارس آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد و ضمن اشاره به اهداف برنامه سفیران سلامت در مدارس گفت: مجری طرح سفیران سلامت دانش آموزان هستند چرا که دانش آموزان زبان یکدیگر را بهتر می‌فهمند و علاوه بر آن تاثیر پذیری از گروه همسالان خیلی بیشتر می‌باشد و دادن مسولیت به دانش آموزان سبب ارتقاء یادگیری دانش آموزان و بهبود در عملکرد آن‌ها می‌شود.

او اظهار کرد: طرح سفیران سلامت برای دانش آموزان یک فرصت است که آگاهی‌های لازم را در خصوص موضوعات سلامت و محیط زیست با استفاده از ارزش‌های تعاملی، مشارکتی و همدلی فراهم می‌کند وآن را به سایر همسالان خود منتقل می‌کنند.

در پایان این مراسم از منتخبین سومین جشنواره سفیران سلامت دانش­آموزی در بخش مراقبین سلامت از سرکار خانم منصوری جلیلیان (رتبه اول عکاسی) ودر بخش دانش آموزی از­آرمین علی­پور (رتبه اول نقاشی)، مریم بابایی رتبه دوم عکاسی و همچنین ازکارشناسان شهرستان‌ها و مناطق تقدیر به عمل آمد؛ و کارشناسان شهرستان‌ها و مناطق تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.