۱۲ اثر نمایشی امروز در هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در رشت بر روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، خدیجه زحمتکش، دبیر جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با اجرای ۱۲ اثر نمایشی از ۱۱ مرکز کانون پرورش فکری مراکز استان آغاز شده است.

او، با بیان اینکه اعضای ۱۲ تا ۱۸ سال و اعضای ارشد ۱۸ تا ۲۴ سال مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری از شرکت کنندگان این جشنواره هستند، افزود: بر اساس آرای داوران ۳ اثر نمایشی منتخب به مرحله کشوری که فروردین سال ۹۹ در تهران برگزار می‌شود راه پیدا می‌کند.

دبیر جشنواره، با اشاره به اینکه نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده شعار هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی است، گفت: این نمایش‌ها به صورت تئاتر صحنه ای، نمایش عروسکی و تلفیقی تئاتر و نمایش عروسکی به صورت گروهی و تک نفره بر روی صحنه می‌رود.

خدیجه زحمتکش افزود: نمایش آخه چرا از فومن، قصه گل خندان از رودسر، اشی مشی از املش، قول می‌دم بزرگ نشم از لاهیجان به همراه تپه گلی، مسابقه کلاه، روباه روباه است، عشق ضربدر ۲ به ترتیب از مراکز چهارگانه رشت فرشته‌ای از آسمان از لنگرود باهم بخوریم از تالش و تعزیه خوانی مربی مرکز فرهنگی هنری لاهیجان صبح و عصر امروز بر روی صحنه می‌رود.

او تصریح کرد: علی حاج عسکری، محمدعلی صادق حسنی، و حدیث نیکرو ۳ داور هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان هستند که نمایش این هنرمندان را داوری می‌کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.