اعلام فراخوان مسابقه ملی عکس دادبان

فراخوان مسابقه ملی عکس دادبان در استان فارس منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  هادی شریف زاده دبیر اجرایی مسابقه ملی عکس دادبان گفت: کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویراحمد به منظور آگاهی بخشی و همچنین قرابت بیشتر با مردم به دور از فضای محکمه و محاکمه و بهره مندی از نگاه متفاوت عکاسان نسبت به زیبایی‌های جامعه و همچنین معضلات قشر‌های مختلف مردم، مسابقه عکس دادبان را برگزار می کند.

او، موضوعات این جشنواره را حقوق شهروندی، حقوق کودکان، حقوق معلولین، حقوق کار و حقوق محیط زیست عنوان کرد.

شریف زاده همچنین به معرفی موضوعات مسابقه پرداخت و ادامه داد:حقوق شهروندی: انعکاس مشکلات و معضلات شهروندان در سطح شهر و در مواجهه با دستگاه های خدمات رسان، حقوق کودکان: بازتاب سختی ها و نابسامانی های مربوط به کودکان در جامعه، حقوق معلولین: نمایش دشواری ها و معضلات معلولین در استفاده از خدمات شهری، حقوق کار: ارائه مشکلات و معضلات کارگران در مسیر ایمنی و فضای کار، حقوق محیط زیست: رفتارهای آسیب رسان و مخرب و اقدامات فایده رسان محیط زیست طبیعی و انسانی است.

دبیر اجرایی این مسابقه با اشاره به ۳ بخش حرفه ای (مخصوص عکاسان حرفه ای با استفاده از دوربین dslr)، آماتور (عکاسی با استفاده از گوشی های موبایل) و جنبی (مخصوص کارآموزان و وکلای عضو کانون وکلا)، بیان کرد: هیچ محدودیتی در سال تولید عکس وجود ندارد.

شریف زاده اظهار کرد: هر عکاس میتواند با ۵ تک عکس به صورت جداگانه در هر بخش مسابقه شرکت کند.

او تصریح کرد: عکس های مسابقه به صورت یک فایل jpeg که اندازه ضلع بزرگ ان حداقل ۱۵۰۰ pixel و حجم فایل ارسالی بیشتر از ۲ مگابایت نباشد، ارسال شود.

او اضافه کرد: آثار راه یافته به بخش مسابقه در قالب نمایشگاه حرفه ای در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

دبیر اجرایی مسابقه ملی عکس دادبان از اهدای جوائز به همراه تندیس جشنواره به برگزیدگان عکاس خبر داد و گفت: آثار مورد نظر برای شرکت در مسابقه با ذکر نام و نام خانوادگی، سن، شغل، تحصیلات، زمان و مکان عکاسی و شماره تماس به آدرس dadban.festival@gmail,com و یا به آدرس شیراز، خیابان قصرالدشت نبش کوچه ۴۴ کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویر احمد ارسال شود.

شریف زاده در پایان مهلت ارسال آثار را تا ۱۵ بهمن ماه ۹۸ اعلام کرد و گفت داوری آثار نیمه دوم بهمن ماه امسال و مراسم اختتامیه ۷ اسفندماه خواهد بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار