واکنش نوید محمدزاده به دروازه بان شدن بازیگر سریال «پایتخت»

نوید محمدزاده با انتشار یک عکس و استیکر، به دروازه بان شدن بهرام افشاری در فصل ششم پایتخت واکنش نشان داد.

واکنش نوید محمدزاده به دروازه بان شدن بازیگر سریال پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،نوید محمدزاده که در فیلم‌هایی همچون «عصبانی نیستم» و «لانتوری» با بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا در سریال پایتخت همبازی بوده است، نسبت به دروازه بان شدن او در فصل جدید این سریال واکنش نشان داد.

روز گذشته سیروس مقدم در یک گفت و گو از سودای بهتاش برای پیتر چک شدن و بازی برای تیم نساجی به عنوان دروازه بان در سری جدید سریال پایتخت خبر داد که این موضوع اشتیاق مخاطبان را برای تماشای این مجموعه طنز دوچندان کرده است.

پس از انتشار این خبر نوید محمدزاده نیز با انتشار عکس بهرام افشاری، خبر دروازه بانی او را با استیکر خنده و عبارت «به به» تایید کرد.

البته بهرام افشاری هم به دنبال این خبر، تصویری از پیتر چک را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد این بازیگر طناز نقشه‌های خوبی را برای خنداندن مخاطبان در قالب پیتر چک دارد.

گفتنی است ششمین فصل سریال پایتخت به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم این روز‌ها در حال تولید است که برای پخش در نوروز ۹۹ آماده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۷ دی ۱۳۹۸
واقعا چقدر مسخره اید فلان بازیگر عطسه کرد فلان بازیگر استیکر گذاشت فلان بازیگر ...
اونوقت میگن چرا بازیگران و یا سلبریتی ها تو همه کارها دخالت میکنن امثال شماها اینها رو گنده می کنید
آخرین اخبار