مدیر کل کمیته امداد فارس خبر داد؛

ایجاد بیش از ۶ هزار شغل برای مددجویان

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ شغل برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس با اعتبار ۲ هزار و ۱۰۵ میلیارد ریال ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۵ هزار و ۶۰۲ تسهیلات اشتغال برای مددجویان استان جذب شده است که از این میزان، ۱۲۵ میلیارد ریال از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت هم افزایی و ۶۱۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و مناطق عشایری و هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبارات قرض الحسنه بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ پرداخت شده است.

او اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۵۹ خانوار در استان به خودکفایی رسیده و ۵ هزار و ۶۰۲ طرح اشتغال ایجاد شده است، که از این تعداد طرح ایجاد شده، ۲ هزار و ۲۱۳ طرح اشتغال برای زنان و ۳ هزار و ۳۸۹ طرح اشتغال برای مردان بوده است. همچنین از این تعداد، ۷۸۸ طرح در زمینه مشاغل خانگی و ۴ هزار و ۸۱۴ طرح نیز در زمینه خوداشتغالی بوده است که توانسته برای ۶ هزار و ۵۰۰ نفر ایجاد شغل کند.

مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه وام‌های اشتغال بر اساس محل سکونت مجری طرح داده می‌شود، افزود: امسال یک هزار و ۸۱۴ طرح شهری با اعتبار ۶۲۷ میلیارد ریال و ۳ هزار و ۸۰۹ طرح روستایی نیز با اعتبار هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال ایجاد شده است.

او، در خصوص نوع مشاغل ایجاد شده در طی این مدت تصریح کرد: یک هزار و ۷۴۱ مورد مشاغل خدماتی، ۲ هزار و ۴۷۹ مورد دامپروری، ۲۸۴ مورد صنایع‌دستی و یک هزار و ۹۸ مورد کشاورزی ایجاد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۸
سلام جناب اقای بذر افشان به کمیته امداد اشکنان که مددجویان ازضعف ارائه خدمت مددکاران بی انگیزه ،متکبرو بداخلاق رنج میبرند عنایتی بفرمایند
آخرین اخبار