شب یلدا با "هوای خوب خانواده"

رئیس سازمان اداره اموراجتماعی و فرهنگی شهر داری اصفهان از ایجاد تسهیلات لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه شب یلدا با شعار هوای خوب خانواده در سطح شهر اصفهان و فضای مجازی خبرداد.

مسعود مهدویان فر، رئیس سازمان اداره امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت:سازمان اداره امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اصفهان هم به مناسبت شب یلدا برنامه‌های فرهنگی را در حوزه شهروندان اصفهانی اجرایی می‌کند که یکی از طرح‌های اصلی سازمان اداره امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اصفهان اجرای برنامه‌های تبلیغاتی با شعار "هوای خوب خانواده" در سطح شهر اصفهان است.

او افزود:هدف اصلی این برنامه تقویت انسجام و همبستگی میان خانواده‌ها و حساسیت افراد جامعه نسبت به موضوع خانواده است.

رئیس سازمان اداره امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اصفهان تاکید کرد:به زودی این طرح در فضا‌های مجازی با #هوای خوب خانوداه در قالب موشن گرافیک، تیزر، فیلم‌های کوتاه و عکس به صورت مشارکت مردمی ایجاد می‌شود.

مهدوایان فر ادامه داد:در تلاشیم تا بتوانیم از تمامی ظرفیت‌های فرهگی و هنری شعر زیبای اصفهان برای شب یلدا استفاده کنیم.

او اضافه کرد:همچنین در قالب برنامه هوای خوب خانواده در سطح شهر اصفهان ایجاد سازه‌های تبلیغاتی با طرح‌های مختلف در زمینه شب یلدا و انسجام خانواده در این شب زیبا در مناطق مختلف سطح شهر اصفهان نصب خواهد شد.

رئیس سازمان اداره امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اصفهان گفت:علاوه بر این طرح‌ها ۱۵ ایستگاه اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه شب یلدا نیز در سطح شهر اصفهان برپایی خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/ی

برچسب ها: شب یلدا ، شب چله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار