امضای تفاهمنامه سه جانبه با هدف ارائه خدمات مطلوب در سوانح هوایی

تفاهمنامه سه جانبه با هدف ارائه خدمات مطلوب تر درعملیات جست و جو سوانح هوایی در فرودگاه پیام امضا شد.

امضای تفاهمنامه سه جانبه با هدف ارائه خدمات مطلوب در سوانح هواییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، تفاهمنامه سه جانبه جستجو و نجات فی مابین فرودگاه بین المللی پیام ، مرکز هماهنگی جست و جو و نجات اداره کل کنترل ترافیک هوایی شرکت فرودگاهی کشور و جمعیت هلال احمر استان البرز  با هدف فرآهم آوردن زمینه مناسب همکاری فی مابین برای ارائه خدمات مطلوب جستجو و نجات در سوانح هوایی امضا شد.

این تفاهمنامه با هدف ارتقاء سطح ایمنی، کیفیت و کمیت عملیات جست و جو و نجات ، تلاش برای حفظ سلامت سرنشینان هواپیمایی، کاهش تلفات و صدمات ناشی از سوانح و حوادث هوایی و استفاده بهینه از امکانات ملی و همکاری کلیه دستگاه های دولتی ذیربط امضاء شد.

 با توجه به انعقاد این تفاهمنامه مقرر شد در صورت بروز سوانح و حوادث در مناطق پنج گانه آموزشی، فرودگاه پیام مطابق دستور العمل طرح اضطراری فرودگاه پیام و جمعیت هلال احمر استان البرز صورت پذیرد ، و در صورت بروز سوانح ،فرودگاه پیام می بایست اطلاع دقیق ازجمله شناسه پرواز ،مسیر پرواز و نوع هواپیما و ...... به مرکز Rcc مرکز کنترل و Eoc هلال احمر استان اطلاع دهد.

انتهای پیام / د.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.