سرتیپ حیدری:

فرهنگ مدیریت جهادی در نیروی زمینی ارتش پایه گذاری شده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: فرهنگ مدیریت جهادی در نیروی زمینی ارتش پایه گذاری شده است.

فرهنگ مدیریت جهادی در نیروی زمینی ارتش پایه گذاری شده استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین دوره همایش فرمانده مدیریت جهادی در این نیرو گفت: فرهنگ مدیریت جهادی در نیروی زمینی ارتش پایه گذاری شده است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری مدیریت جهادی را متعاقب تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) در گام دوم انقلاب خواند و گفت: نیروی زمینی ارتش در این حوزه پیش قدم است، ما تعهدی در تسری فرهنگ ولایت مداری داریم و تمام برنامه‌ها را در راستای صراط مستقیم و، ولی فقیه انجام می‌دهیم.

وی در ادامه به شاخصه‌های مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: مدیر جهادی به مدیری گفته می‌شود که شبانه روز نشناخته و در همه لحظه‌ها کار را برای رضا خدا انجام بدهد و مجاهد فی سبیل لله باشد و تمام برنامه هاو فعالیت‌های خود را برای پیش برد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: فرهنگ جهادی در نیروی زمینی پایه ریزی شده است و باید به نصاب بالای مدیریت جهادی رسیده تا بتوانیم سه مشخصه اصلی ولایت مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری را که خود نوعی مدیریت جهادی است، به معنای واقعی کلمه به آن برسیم.

وی یکی از دلایل مهم ضعف مدیریت جهادی در سازمان‌ها را انتصابات نادرست خواند و گفت: اگر بخواهیم به جایگاه مهمی در حوزه مدیریت جهادی برسیم باید مدیرانی شایسته را انتخاب و در جایگاه اصلی آن قرار دهیم، مدیر جهادی باید فکر جهادی داشته باشد تا بتواند مجموعه خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری نورانیت در راه فعالیت مدیریت جهادی را اخلاص در عمل خواند و خاطر نشان کرد: جهاد ریشه قرآنی و الهی دارد و باید اخلاص در عمل باشد تا مدیریت جهادی شکل بگیرد، ریسک پذیری یکی از مولفه‌های مهم در مدیریت جهادی است به این معنا که انجام برنامه‌ها در راه رضای خدا و برای رضای خدا باشد، مدیر وقتی تفکر مدیریت جهادی را در خود و مجموعه نهادینه کند می‌تواند به اهدافی که در نظر گرفته است، دست یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار