ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی دانشگاه آزاد ویژه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان

رئیس دانشگاه آزاد طی بخشنامه‌ای جزئیات شیوه‌نامه اجرایی دانشگاه آزاد واحد (ویژه) هنر‌های اسلامی ایرانی استاد فرشچیان را اعلام کرد.

ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی دانشگاه آزادبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد شیوه‌نامه اجرایی دانشگاه آزاد واحد (ویژه) هنر‌های اسلامی ایرانی استاد فرشچیان را به معاونان، رؤسای مراکز و مدیران کل سازمان مرکزی و رؤسای استان‌ها، واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد ابلاغ کرد.

طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرد؛ به منظور حفظ و توسعه دانش‌بنیان، هنر‌های اسلامی ـ ایرانی و تربیت استاد‌کاران هنر‌های بومی و سنتی و عطف به مصوبات جلسه شورای معین و شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ایجاد «دانشگاه هنر‌های اسلامی ـ ایرانی استاد محمود فرشچیان»، دانشگاه مزبور با عنوان «دانشگاه آزاد واحد (ویژه) هنر‌های اسلامی ـ ایرانی استاد محمود فرشچیان» و متناسب با چارچوب‌ها و مقررات دانشگاه آزاد ایجاد می‌شود.

در این بخشنامه آمده است در جهت پیشبرد اهداف و اجرای برنامه‌های تدوین شده واحد مزبور شیوه‌نامه اجرایی آن ابلاغ می‌شود و ضروری است تمام معاونان، رؤسای مراکز و مدیران کل سازمان مرکزی و رؤسای استان‌ها و واحد‌های دانشگاهی نسبت به اجرای مفاد این بخشنامه اقدام و با واحد استاد فرشچیان همکاری کنند.
 سوالات دانشجویی را در  میز دانشگاه مطرح کنید
شیوه‌نامه اجرایی دانشگاه آزاد واحد (ویژه) هنر‌های اسلامی ایرانی استاد فرشچیان با اهداف حفظ، حراست و گسترش هنر‌های اسلامی ـ ایرانی در سطح ملی و بین‌المللی، بهره‌گیری از حکمت و معنویت اسلامی و ایرانی در احیای هنر‌های سنتی، آموزش مؤثر و متناسب با دانشجویان و هنرجویان براساس شیوه‌های اصلی استاد شاگردی و پژوهش در آرا، آثار و تجربیات هنرمندان و هنر‌های اسلامی ـ ایرانی و ... ابلاغ شده است.

این شیوه‌نامه شامل مواردی از جمله وظایف و اختیارات، محل فعالیت، ارکان واحد و وظایف و اختیارات رئیس دانشگاه، وظایف و اختیارات رئیس واحد، ترکیب هیأت رئیسه واحد، وظایف و اختیارات هیأت رئیسه، منابع مالی، نحوه گزینش داوطلبان، برنامه‌های آموزشی و سرفصل دروس، ساختار مدیریتی واحد و ... است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار