شب پرکار آتش نشانان در پی بارش شدید باران/انجام بیش از ۵۰ عملیات ایمنی و پیشگیرانه در پی بارش باران

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز گفت: آتش نشانان، در پی بارش شدید باران بیش از ۵۰ مورد عملیات ایمنی و پیشگیری انجام دادند.

علیرضا عدلو مسئول روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به جمع بندی آمار عملیات‌های آتش نشانی در پی بارش شدید باران در کلان شهر شیراز اظهار کرد: همزمان با شروع بارندگی نیرو‌های آتش‌نشانی همه ۲۱ ایستگاه عملیاتی به صورت آماده‌باش درآمدند و حتی در برخی از مناطق که احتمال بروز حادثه وجود داشت استقرار خودرویی نیز انجام شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان تا حوالی ساعت ۲ بامداد امروز مشغول عملیات بودند، ادامه داد: جمع بندی آمار و عملیات‌های آتش نشانی نشان می‌دهد که در پی بارش شدید باران بیش از ۵۰ مورد عملیات ایمنی و پیشگیری شامل نظارت بر همه معابر و خیابان ها، نظارت بر رودخانه ها، ایمنی پل‌ها و کنار گذر‌های شهری و استقرار جهت تامین ایمنی به همت تیم عملیاتی از ۲۱ ایستگاه به انجام رسید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز افزود: بارش باران دیروز هیچ خسارت مالی و جانی به دنبال نداشت.

عدلو اضافه کرد: با توجه به شرایط جوی پیش آمده و نزول برکات الهی و پیش بینی‌های سازمان هواشناسی به اطلاع همه شهروندان می‌رساند تمام نیرو‌های این سازمان آمادگی کامل در جهت امدادرسانی سریع و به موقع با تجهیزات کامل را دارند.

او از همه شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و جدی گرفتن خطر، در صورت مشاهده و یا بروز حادثه شماره ۱۲۵ را به خاطر داشته باشند و با این سامانه تماس بگیرند.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز  گفت: همه نیروهای این سازمان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان در داخل و خارج از شهر هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار