صادرات بوشهر به قطر ۵۷ درصد افزایش یافت

میزان صادرات کالا از بوشهر به قطر در هشت ماه امسال نسبت به زمان مشابه پارسال، ۵۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: در هشت ماه امسال، بیش از  ۵۸۱ هزار و ۲۷۴ هزار تن کالای غیر نفتی به  ارزش ۱۰۷ میلیون و ۹۳۸ هزار دلار از طریق گمرکات استان به کشور قطر صادر شده که از نظر وزن ۲۲ درصد و ارزش ۵۷ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

ابوالقاسم محمد زاده همچنین افزود: در آبان، به ارزش هشت میلیون دلار کالا‌ی غیر نفتی از استان بوشهر به کشور قطر صادر شد که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲۹.۵ درصد افزایش داشت.

او ادامه داد: ماه گذشته بیش از ۶۶ هزارو ۶۰۸ تن کالا از استان بوشهر به قطر صادر شد که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۵۷ درصد افزایش داشته است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر، کالاهای صادراتی در آبان را محصولات کشاورزی (بادمجان، فلفل، کلم، کاهو و سیب تازه)، سیمان و کلینکر، میگوی پرورشی، شمش فولادی، شمش آهن و انواع میوه تازه عنوان کرد که از طریق گمرکات بنادر استان بوشهر به کشور قطر صادر شده است.

محمدزاده گفت: در آبان، ۱۶۴ تن کالا به ارزش حدود ۶ هزار دلار از قطر وارد استان بوشهر شده که وزن آن نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۱۹۸.۲ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.