طرح اتصال میدان سفیر امید به بلوار خیلج فارس لنگ خرید املاک

طرح اتصال میدان سفیر امید به بلوار خیلج فارس بیرحند نیازمند پول برای خرید املاک این مسیر است.

جاوید شهردار بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت:کسانی که در مسیر بلوار اتصال میدان سفیر امید به خیلج فارس دارای املاک بودند و ادعای مالکیت داشتند طی فراخوانی به شهرداری مراجعه کردند.

او در خصوص قدامات انجام شده در جهت مشخص شدن مالکیت این املاک افزود: اطلاعات اولیه را در مورد این املاک جمع‌بندی کردیم متراژ‌ها را مشخص کردیم وضعیت سند و مالکیت املاک مشخص شد.

جاوید با اشاره به اینکه اتصال میدان سفیر امید به بلوار خیلج فارس بیرحند نیازمند پول برای خرید املاک این مسیر است بیان کرد: درخواست اجرای این خیابان مساعدت دستگاه‌های حاکمیتی مثل استانداری حوزه معاونت عمرانی محترم و همینطور اداره کل راه و شهرسازی استان است

شهردار بیرجند ادامه داد: 10درصد از تملک املاک و آزاد سازی مسیر‌ها باید در اختیار شهرداری قرار بگیرد تا بتوانیم ادامه کار را انجام بدهیم و زمین‌ها را از مالکین خریداری و آزاد کنیم.

او افزود: این پروژه به جایی رسیده که باید راه شهرسازی و استانداری با شهرداری همکاری کرده تا بتوانیم املاک این مسیر را از مالکین خریداری کنیم و تا این پروژه سریع‌تر به مرحله اجرایی برسد.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.