حضور بانوی ورزشکار گیلانی در مسابقات کاپ آسیا

بانوی قایقران گیلانی به رقابت‌های جام قهرمانی آسیا در کشور تایلند اعزام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، مرتضی ورزل دوست، مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان گفت: تیم ملی روئینگ بزرگسالان ایران با دو ملی پوش راهی رقابت‌های کاپ آسیا در تایلند شد که نام نازنین ملایی قایقران گیلانی نیز در بین دو ملی پوش اعزامی به چشم می‌خورد.

او، با تاکید بر کیفیت برگزاری این مسابقات، افزود: رقابت‌های قایقرانی روئینگ کاپ آسیا از فردا (چهارشنبه ۲۷ آذر ماه) با حضور برترین قایقرانان کشور‌های قاره آسیا در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی تایلند برگزار می‌شود که قایقرانان حاضر در این مسابقات به مدت ۵ روز با هم به رقابت می‌پردازند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: نازنین ملایی که یکی از امید‌های ورزش استان گیلان برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ محسوب می‌شود، به همراه بهمن نصیری دیگر ملی پوش قایقرانی کشور در این مسابقات حاضر خواهد شد و افشین فرزام نیز به عنوان مربی این دو قایقران را هدایت می‌کند.

ورزل دوست افزود: نازنین ملایی که عنوان نخست و مدال طلای رقابت‌های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا در کره جنوبی را در کارنامه‌ خود ثبت کرده است، در رقابت‌های کاپ آسیا نیز حضور یافته که امیدواریم این ملی پوش گیلانی بتواند با درخشش در این رقابت ها، خوشرنگترین مدال ممکن را به ارمغان آورد.

او تصریح کرد: نازنین مولایی با ۲۷ سال سن، مدال برنز مسابقات آسیایی ابنچئون کره جنوبی در سال ۲۰۱۴ و مدال نقره رقابت‌های آسیایی جاکارتا اندونزی در سال ۲۰۱۸ در بخش سبک‌وزن چهارنفره دوپارو را در کارنامه‌ ورزشی خود به ثبت و ضبط رسانده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.