بارش باران موجب آبگرفتکی معابر در خرم‌آباد شد

باراش باران موجب آبگرفتگی معابر و کندی تردد خودروها در سطح شهر خرم آباد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، بارش باران که از روز گذشته در خرم‌آباد و دیگر شهرهای لرستان آغاز شده است تاکنون ادامه دارد و موجب کندی تردد خودرها، لغزنده بودن محورهای ارتباطی و آبگرفتگی سطح معابر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اعلام کرد: در گردنه های استان بارش برف گزارش شده و موجب لغزنده بودن جاده های استان شده است.

عباس شرفی با اشاره به این که توصیه می شود رانندگان در سفر تجهیزات گرمایشی را به همراه داشته باشند افزود: تمامی جاده های استان باز بوده و تردد برقرار است.

وی بیان کرد: رانندگان قبل از مسافرت از سامانه ۱۴۱ راهداری وضعیت جاده ها را مطلع شوند و در صورت شرایط نامناسب جوی از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

رییس پلیس راه لرستان نیز از کاهش دید افقی در جاده های استان خبر داد و گفت: رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت تردد در گردنه ها حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ مصطفی دالوند افزود: توصیه می شود رانندگان به هنگام تردد در جاده ها از شتاب و عجله کردن پرهیز کنند و با سرعت مطمئنه احرکت کنند.

براساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان مدارس ابتدایی شهرستان‌های ازنا و الیگودرز به علت بارش برف و برودت هوا امروز سه‌شنبه در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار