نقش صنعت رنگ در صنایع پرکاربرد کشور

رئیس پژوهشگاه رنگ گفت: یکی از شاخص‌های اصلی ارزیابی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها ارتباط مؤثر آن‌ها با صنعت است.

صنعت رنگ در صنایع پرکاربرد کشور / تعامل خوب صنعت رنگ با دانشجویانزهرا رنجبر رئیس پژوهشگاه رنگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حوزه ارتباط صنعت با دانشگاه هر کدام به شیوه‌ای می‌توانند برای ارتقای این ارتباط نقش مؤثری را ایفا کنند.

رئیس پژوهشگاه رنگ بیان کرد: در شرایط اخیر و با وجود مشکلات و کمبود‌ها باید انگیزه‌‌ای ایجاد شود تا این ارتباط مستمر باقی بماند.

رنجبر ادامه داد: خوشبختانه اخیراً وزارت علوم رویکرد بهتری را در این زمینه پیدا کرده و با برنامه‌ریزی‌ها و برگزاری جلسات تغییراتی را در این حوزه ایجاد کرده است.

او افزود: در سال‌های اخیر یکی از شاخص‌های اصلی ارزیابی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها ارتباط مؤثر آن‌ها با صنعت بوده است که خوشبختانه دانشجویان با تحولاتی در سبک تفکر و ایده‌هایی نو قدم در این راه گذاشتند.


بیشتر بخوانید: تولید رنگ ضد خوردگی با به کارگیری فناوری نانو


رئیس پژوهشگاه رنگ گفت: در دانشجویان باید انگیزه‌ای درونی با رویکرد کارآفرینی وجود داشته باشد تا بتوانند در این مسیر پیش رو هموارتر قدم بردارند.

رنجبر تصریح کرد: یکی از صنایع پرکاربرد که ارتباط مؤثری با دانشگاه دارد صنعت رنگ است که در واقع یک نقطه قوت مهم در صنعت کشور است و ارتباط بخش علمی و صنعتی بسیاری دارد.

او یادآوری کرد: صنعت رنگ بسیاری از نیازها هم برای دانشجویان و هم در صنعت را فراهم می‌کند و شرایط خوبی را برای ارتباط متقابل بین آن‌ها فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار