فرماندار سراب، بر ضرورت تسریع در احداث اماکن دامی تخریب شده تاکید کرد.

ضرورت تسریع در احداث اماکن دامی تخریب شده در شهرستان سراببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ایرج ثقفی فرماندار سراب، بااشاره به تخریب بیش از ۴ هزار واحد دامی در زلزله اخیر این شهرستان گفت: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و بارش برف در دامنه ارتفاعات کوه‌های سبلان و بزقوش و بیرون ماندن احشام حادثه دیدگان، تسریع در احداث اماکن دامی، ضروری است.

اودر جلسه شورای اداری سراب، با قدردانی از زحمات اعضای مدیریت بحران این شهرستان درزلزله اخیر افزود: تا کنون حدود هزار و ۲۰۰ واحد تخریبی و دو هزار واحد تعمیری ارزیابی شده و در سامانه پایش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.

اوبا بیان اینکه تمامی هزارخانوارنیازمند به اسکان موقت در ده روز پس از وقوع زلزله ساماندهی شدند گفت: ۴۶ خانوار کانکس دریافت کرده، برای ۱۴۶ خانوار اسکان موقت ۱۲ متری احداث شده و برای ۸۱۰ خانوار نیزمبلغ اجاره بهای ده میلیون تومان واریز شده است.

او افزود: حدود ۵۰ خانوار بلاتکلیف هستند که پس از حل مشکل مالکیتی و اسناد مورد نیاز مبلغ اجاره بها به حسابشان واریز خواهد شد.

ثقفی، با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد خانه تخریب شده آوار برداری شده اند گفت: هم اکنون در ۳۰ روستا، عملیات آوار برداری با ۶۳ دستگاه ماشین آلات سنگین در حال انجام است.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: زلزله ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.