مدارس استان فارس فردا چهارشنبه تعطیل است؟

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش فارس درباره تعطیلی مدارس استان در روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه پاسخ داد.

حمید رضا شعبانی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: فردا چهارشنبه ۲۷ آذرماه ۹۸، مدارس همه مقاطع تحصیلی در استان فارس باز است.

او افزود: با توجه به بارش باران و قدیمی و مستهلک بودن ساختمان تعدادی از مدارس و در جهت پیشگیری از هر گونه حادثه، فردا مدارس امام علی (ع)، حکیم نظامی، امام حسین (ع)، هجرت، استثنایی ستایش و خدیجه کبری (س) در بخش ششده و قره بلاغ فسا تعطیل چهارشنبه بیست و هفتم آذر ماه نود وهشت تعطیل اعلام می‌شود، اما بقیه مدارس دائر است.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس تصریح کرد: شهروندان هرگونه اطلاعیه و اخبار تعطیلی مدارس را تنها از بخش های مختلف خبری و زیر نویس صدا و سیمای استان فارس و خبرگزاری های رسمی دریافت کنند.


بیشتر بخوانید: تعطیلی برخی از مدارس شهرستان‌های فارس و شیراز بر اثر بارش برف و باران


مدارس استان فارس امروز سه شنبه ۲۶ آذرماه ۹۸، در همه مقاطع تحصیلی به علت وضعیت جوی، سیلاب، آبگرفتگی معابر و بارش برف و باران تعطیل بود.

بارش برف و باران از دیروز دوشنبه ۲۶ آذرماه در استان فارس آغاز شده و همه مناطق استان را فرا گرفته است، این سامانه بارشی اواخر فردا چهارشنبه ۲۷ آذرماه از استان خارج می‌شود.

مدیریت بحران استانداری فارس نیز از شهروندان خواست در طول فعالیت سامانه بارشی از نزدیک شدن به مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۸:۵۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
چهار شنبه باران شدید میاد که امکان دا ره راهها بسته بشه درسته ؟
Iran (Islamic Republic of)
عیرضا
۱۸:۴۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
ایا شنبه4 آبان مدارس تعطیل است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
با سلام باتوجه به شرایط روستا نشینان ونبود گاز و مسدود شدن مسیرها آیا مدارس فرا دایر است
آخرین اخبار