بوستان‌های منطقه‌ی دو شهرداری رنگ و بوی تازه‌ای می‌گیرد

مدیر منطقه دو شهرداری یزد گفت: بازپیرائی بوستان‌ها و پارک‌های منطقه دو در دستور کار شهرداری منطقه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  ابوالفضلی کشفی مدیر منطقه دو شهرداری یزد گفت: مرمت و بهسازی در پارک‌های سطح منطقه با اجرای کف سازی، تعویض مبلمان پارکی فرسوده، ترمیم روشنائی و اضافه نمودن وسایل بازی جدید همزمان با اجرای پروژه‌های سطح منطقه با شتاب زیادی در حال اجرا است.

او افزود: طرح بازسازی در تمامی محلات با اولویت بوستان‌ها به منظور ارتقای سطح منظر شهری، بالابردن کیفیت فضا‌های موجود و رفع نواقص و کاستی‌های اجرایی می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد تصریح کرد: به همین منظور طرح بازپیرائی پارک جوان و پارک لاله در دستور کار است و پس از پایان آن طراحی و بازپیرائی  بوستان مرکزی نعیم آباد با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار مرمت می‌شود.

کشفی با بیان اینکه پارک‌ها و بوستان‌ها یکی از مهم‌ترین فضا‌های تفریحی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان به شمار می‌آید ، گفت: ساماندهی و تجهیز آن‌ها از الویت برنامه‌های این منطقه است.

او ادامه داد: رسیدگی به پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر در گام نخست علاوه بر تغییر چهره شهری می‌تواند آرامش روانی را برای شهروندان به همراه آورد، همچنین احداث پیاده رو‌های جدید در پارک‌های سطح منطقه و مهیا نمودن مکانی مناسب جهت استراحت و تفرج برای شهروندان از مزایای این طرح است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار