شرکت BMW فروش برخی محصولات جدیدش را متوقف کرد

وجود نقص فنی در برخی محصولات جدید BMW باعث توقف تولید و فراخوانی آن‌ها شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال ۲۰۱۹ شرکت BMW ،مجددا، با معرفی چند مدل جدید از مدل‌های F90 تا F96 توجه طرفدارانش را به خود جلب کرد که با نام‌های M5 sedan , M8 Convertible , M8 Coupe , M8 Gran coupe , X5 M و X6 M coupe عرضه شدند.

این مدل‌ها که قرار بود قدرت شرکت BMW را در سال ۲۰۱۹ نشان دهند، اما چیزی نگذشت که نشانگر ضعف این شرکت شدند و عرضه آن‌ها فعلا متوقف شد. به همین خاطر شرکت BMW به ناچار فروش مدل های M5, M8, X5 M و X6 M خود را به‌دلیل خطا در سیستم‌های سیمکشی متوقف کرد.

این شرکت اخطار احتمال حادثه را به اداره ایمنی راه و ترافیک کشور‌ها اعلام کرده،  وخبر رسمی آن نیز منتشر شد. این اختلال در سیمکشی می‌تواند باعث از کار افتادگی گیربکس ماشین در حین رانندگی شود که بسیار خطرناک است.

راه‌حل این مشکل چیست ؟

برای رفع این مشکل تکنسین‌ها، سیمکشی دیگری را جایگزین می‌کنند که مسیر سیمکشی متفاوتی را طی خواهد کرد، در این حین شرکت BMW قرار است نامه‌ای به تمام خریداران این مدل‌ها در فوریه ۲۰۲۰ ارسال کند که توصیه می‌کند ماشینشان را در اختیار نمایندگی‌های محلی شرکت BMW قرار دهند تا این مشکل را برطرف کنند.


بیشتر بخوانید:  پاترول و پاجرو بعدی با پلتفرم مشترک تولید می‌شوند


فوریه ، دومین ماه سال با دو دغدغه بزرگ برای شرکت BMW

خبر بد برای علاقه‌مندان خرید این مدل از محصولات BMW این است که این شرکت هرگونه فروش این سری را تا زمان تعمیر کامل متوقف کرده است. شرکت BMW در بیانیه‌ای اعلام کرده که این تعمیرات از ماه فوریه شروع می‌شود. این شرکت در نظر دارد تا قبل از برقراری ارتباط با خریداران این سری، جهت مراجعه به نمایندگی‌های محلی از موجودی قطعات و امکان تعمیر سریع محصولاتش اطمینان پیدا کند.

با این حال خبر خوب برای طرفداران این است که شرکت BMW تمام تلاشش را می‌کند تا در کمترین مدت زمان ممکن شرایط لازم برای تعمیرات را فراهم کند تا مشتریانش بتوانند در اسرع وقت با مراجعه به نمایندگی‌های محلی و تعمییر سریع این محصولات از خودرو‌های خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: bmw ، bmwجدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار