فعالیت ۱۸ اکیپ در طرح زمستانی راهداری شهرستان نیر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیـر گفت: ۱۸ اکیپ با ۲۳ دستگاه ماشین آلات در طرح زمستانی راهداری نیر فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی نجفقلیزاده، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیـر در جلسه شورای ترافیک شهرستان‌های نیر و سراب در راهدارخانه صائین گفت: برای بازگشائی محور‌ها ۳ هزار تن شن و نمک در این شهرستان ذخیره سازی شده است.

او افزود: راهداران سخت کوش نیر باهمه توان شبانه روزی به مردم در محور‌های مواصلاتی خدمت می‌کنند.

فرماندار شهرستان نیر هم از آمادگی کلیه نیرو‌های خدمات رسان در طرح زمستانی خبر داد و افزود: بمنظور ارائه خدمات به مسافران ۳۲ دستگاه سنگین و نیمه سنگین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جهت برف روبی آماده می‌باشد.

امامی به انسجام دستگاه‌های متولی در طرح زمستانی در دو شهرستان نیر و سراب تاکید کرد و گفت: گردنه صائین جزو گردنه‌های مهم استان می‌باشد که از این گردنه چندین استان از شمالغرب کشور تردد می‌کنند و برای باز نگه داشتن این محور در زمستان هر دو شهرستان باید با تعامل اقدام نمایند.

او به محل رانش در گردنه صائین هم اشاره کرد و افزود: ۱۷ کیلومتر از جاده قدیم نیر به سراب روکش آسفالت شده و مابقی نیز سال آینده اجرایی خواهد شد که در صورت لزوم و بحرانی از این مسیر استفاده شود.

فرماندار نیر از کاهش تصادفات منجر به فوت و جرح در گردنه صائین هم خبر داد و گفت: با تلاش پلیس راه اردبیل سراب، و پلیس راه سراب تبریز و نیز دستگاه‌های متولی از جمله راهداری و حمل نقل جاده‌ای و دیگر ارگان‌ها خوشبختانه شاهد هستیم که امسال تصادفات منجر به فوت و جرح در گردنه صائین کاهش یافته است.

امامی در ادامه گفت: همکاری خوبی بین دستگاه‌های مجری طرح، مجموعه فرمانداری، راهداری و پلیس راهور وجود دارد که این همکاری همدلی می‌تواند در مواقع بروز حوادث کار‌ها را با سرعت بیشتری پیش ببرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.