ویژه برنامه‌های رادیو در بلندترین شب سال

برنامه‌های رادیویی در بلندترین شب سال، مخاطبان خود را بیش از پیش سرگرم می‌کنند.

ویژه برنامه‌های رادیو در بلندترین شب سالبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های رادیویی در شب یلدا بلندترین شب سال، ویژه برنامه‌های شاد و متنوعی را تقدیم شنوندگان می‌کنند. در ادامه به برخی از این برنامه‌ها اشاره می‌کنیم:

رادیو ایران

امسال چهارمین سال متوالی است که رادیو ایران در شب یلدا با ویژه برنامه «یلدا و لبخند» مهمان مخاطبان رادیو می‌شود. این برنامه ۵ ساعت است و علاوه بر قسمت‌های طنز و شنیدنی، این بار جوانان صبح جمعه با شما میزبان پیشکسوتان می‌شوند. از بخش‌های جالب این برنامه حضور فرهنگ جولایی اولین تهیه کننده و حمید منوچهری اولین کارگردان صبح جمعه با شما است. سعید بیابانکی هم مهمان این برنامه خواهد بود.

«یلدا و لبخند» شنبه ۳۰ آذر ساعت ۱۹ الی ۲۴ از رادیو ایران موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج‌ای ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز و با تهیه کنندگی ساجد قدوسیان پخش می‌شود.

رادیو فرهنگ

ویژه برنامه «شب انار» از ساعت ۲۱ تا ۲۴ برنامه‌ای شاد و مفرح است که با تکیه بر فرهنگ و سنت ایرانی در شب یلدا تدارک دیده شده است. این برنامه بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و یا موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

رادیو جوان

رادیو جوان «شب عالی» را برای دوست‌داران و همراهان خود تدارک داده است. برنامه‌ زنده «شب عالی» ساعت ۲۰ به مدت سه ساعت همراه شنوندگان است. ویژه برنامه «شب عالی» کاری از گروه جوان و جامعه، به تهیه‌کنندگی عصمت باپیران، گویندگی فاطمه صداقتی و تلاش جمعی از هنرمندان جوان رادیو، ساعت ۲۰ تا ۲۳ از شبکه رادیویی جوان روی آنتن می‌رود.

رادیو ورزش

شبکه رادیویی ورزش برنامه «یلدانه» را از ساعت ۲۱ تا ۲۴ به تهیه کنندگی صدف سبحانی، گویندگی مسعود اسکویی، سبحان اکرامی و فاطمه سادات هاشمی پخش خواهد شد.

رادیو نمایش

رادیونمایش به بهانه فرا رسیدن شب یلدا از ساعت ۲۰ تا ۲۴ شنبه سی ام آذر ماه، برنامه ویژه خود را پخش می‌کند.

ژاله علو بخش حافظ خوانی این برنامه را اجرا می‌کند و مهین نثری نیز اجرای بخش قصه خوانی این برنامه که داستان‌های شب یلداست را بر عهده دارد. این برنامه به نویسندگی سهیلا خدادادی و تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای بهرام ابراهیمی و بهناز بستان دوست پخش می‌شود.

رادیو صبا برنامه زنده «شب یلدای صبا»، رادیو ایران صدا برنامه «داستان کودکانه»، رادیومعارف برنامه‌های «مهربان باشیم» و «به رنگ خدا»، رادیو گفتگو «یلدای ایرانی»، رادیو قرآن «دورهمی قرآنی»، رادیو تهران ویژه برنامه «شب یلدا» و رادیو سلامت برنامه «شب اناری» را دارند.

شبکه‌های رادیویی در مجموع با ۷۴ برنامه و به مدت ۶۶ ساعت به موضوع «یلدا» می‌پردازند که از این میزان، ۱۶ برنامه به صورت ویژه خواهند بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار