کمک ۲۰۰ میلیونی خیر انگورانی برای ساخت مسکن مددجو

خیر انگورانی در اقدامی خداپسندانه ۲۰۰ میلیون ریال به منظور مشارکت در ساخت مسکن برای یکی از مددجویان فاقد مسکن انگوران کمک کرد.

کمک ۲۰۰ میلیون ریالی خیر انگورانی برای ساخت مسکن مددجوبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت اله سیفی، رئیس اداره کمیته امداد انگوران با اشاره به رویکرد کمیته امداد در حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت، گفت: با توجه به اهمیت مسکن در اقتصاد خانوار‌های تحت حمایت ساماندهی مسکن مددجویان از اولویت‌های مهم کمیته امداد است.
 
او  بابیان اینکه کمک به تأمین مسکن مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد به‌منظور توانمند سازی خانوار‌های تحت حمایت است، افزود: تأمین مسکن علاوه بر اینکه هزینه‌های زندگی مددجویان را کاهش می‌دهد موجب آرامش روانی آن‌ها نیز می‌شود.

سیفی با بیان اینکه از آغاز امسال تا کنون ۵۷ مورد تعمیرات مسکن مددجوئی در بخش انگوران انجام شده افزود: در حال حاضر ۴ واحد مسکن و ۹ واحد نیز سرویس بهداشتی در حال احداث است.

رئیس کمیته امداد اداره انگوران بر لزوم مشارکت خیران در تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد تأکید و گفت: یکی از خیران و منطقه در اقدامی خداپسندانه ۲۰۰ میلیون ریال برای ساخت مسکن برای یکی از مددجویان نیازمند فاقد مسکن این نهاد کمک کرده است.

سیفی افزود: باتوجه به اقدام خداپسندانه این خیر، کمیته امداد نیز جهت صدوررایگان پروانه ساخت، انشعابات آب، برق، و کمک به ساخت مسکن مددجوی تحت حمایت اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.