برگزاری محفل قرآنی با حضور قاری بین‌المللی قرآن در لالجین

رئیس شورای قرآن شهر لالجین گفت: محفل انس با قرآن با حضور قاری ممتاز و بین المللی در این شهر برگزار می‌شود.

برگزاری محفل قرآنی با حضور قاری بین‌المللی قرآن در لالجینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شهرام لعلی، رئیس شورای قرآن شهر لالجین گفت: محفل انس با قرآن با حضور استاد «حامد شاکرنژاد»، قاری ممتاز و بین المللی ایران اسلامی در شهر لالجین برگزار می‌شود.

او افزود: این محفل نورانی شامگاه روز جمعه، ۲۹ آذر ساعت ۲۰ در مسجد سیدالشهداء (ع) شهر لالجین واقع در خیابان توحید به همت مکتب قرآن نبی‌اکرم (ص) و باحضور آحاد مردم و خانواده شهدا و ایثارگران و ائمه محترم جمعه و جماعات شهرستان بهار برگزار خواهد شد.

رئیس شورای قرآن شهر لالجین اضافه کرد: هر ساله همزمان با دهه فجر، محفل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین‌المللی قرآن در شهر لالجین برگزار می‌شود که امسال به دلیل تراکم برنامه‌ها در بهمن، برگزاری این محفل نورانی به آذر تغییر یافت.

لعلی گفت: از برنامه‌های جانبی محفل انس با قرآن، سخنرانی با موضوع سبک زندگی قرآنی و اجرای سرود از سوی گروه هم‌خوانی خواهد بود.

اوهدف از برگزاری محفل انس با قرآن را ترویج فرهنگ ناب قرآن در میان آحاد مردم به ویژه جوانان عنوان کرد و گفت: این گونه محافل می‌تواند در فرهنگ سازی قرآنی و جذب جوانان به آموزش قرائت قرآن کمک بسیاری کند.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.