استاندار اردبیل:

سرمایه گذاران در اردبیل نباید در اخذ امتیاز معطل بمانند

استاندار اردبیل با تأکید بر اینکه سرمایه گذاران نباید در اخذ امتیاز معطل بمانند، گفت: برای حمایت از تولید بانک‌های عامل نیز با تداوم همکاری‌های خود در پرداخت تسهیلات کوتاهی نکنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل امروز در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که به میزبانی اتاق بازرگانی استان اردبیل برگزار شد، با تأکید بر اینکه سرمایه گذاران نباید در اخذ امتیاز معطل بمانند، گفت: در این میان بانک‌ها نیز باید نهایت همکاری را در پرداخت تسهیلات و حمایت از سرمایه گذاری‌های مشروع به عمل آورند.

او افزود: باید با هم افزایی و تعامل مناسب هر سال زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق اقتصادی استان بهتر از سال‌های گذشته فراهم شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه سرمایه گذاری‌های غیردولتی در اردبیل رونق گرفته است، گفت: لازم است تا مدیران دستگاه‌های مختلف زیرساخت‌های مورد نیاز را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم نموده و شرایط را برای رونق گیری بیش از پیش اقتصادی و صنعتی استان مهیا نمایند.

بهنام‌جو در ادامه به مزایای اتصال خط ریلی استان اردبیل با کشورهای همجوار اشاره کرد و افزود: با احداث این خط ریلی تعامل تجاری و افزایش صادرات استان به کشورهای آسیای میانه و روسیه و قفقاز با رشد چشمگیری همراه خواهد شد.

او بر لزوم توجه به توسعه واحدهای تبدیلی و صنایع بسته بندی استان تأکید کرد و گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری ریلی ایران و جمهوری آذربایجان، مرکز لجستیک بار در شهرستان پارس آباد احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار