واکنش پرویز مشرف به صدور حکم اعدامش

رئیس‌جمهور سابق پاکستان که در دبی به سر می‌برد، به صدور حکم اعدامش واکنش نشان داد و از آن ابراز تاسف کرد.

واکنش پرویز مشرف به صدور حکم اعدامشبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، پرویز مشرف، رئیس جمهور سابق پاکستان که در دبی به سر می‌برد چهارشنبه شب محکومیت (اعدام) صادر شده علیه خود توسط دادگاهی ویژه به صورت غیابی را «کین خواهی شخصی» دانست و از استفاده اسف بار از قانون برای هدف قرار دادن خود ابراز تاسف کرد.

پرویز مشرف که به طور ضمنی دستگاه قضایی را عامل این انتقام جویی دانست، اعلام کرد این پرونده به دلیل کین خواهی شخصی برخی افراد علیه من مطرح شد و ادامه یافت. پرویز مشرف با اشاره به رئیس دیوان عالی پاکستان که بنابر اعلام وی اجازه تسریع در این روند را داد، گفت استفاده اسف بار از قانون برای هدف قرار دادن یک شخص و انتخاب رویداد‌هایی که خود سازمان دهی کرده‌اند، به خوبی نشان دهنده تمایلات این افراد است.

رئیس جمهور سابق پاکستان که وکیلش روز سه‌شنبه اعلام کرد شرایط جسمی خوبی ندارد و در دبی به سر می‌برد، ضعیف و در حالی که به سختی بر روی تخت بیمارستان صحبت می‌کرد، این سخنان را در یک ویدئو منتشر کرد.

وی روز سه شنبه به صورت غیابی به دلیل ایجاد وضعیت فوق‌العاده در کشور در سال ۲۰۰۷ به اتهام خیانت به اعدام محکوم شد.

اعلام حکم اعدام مشرف که از سوی اصلی‌ترین احزاب مخالف دولت به عنوان تصمیمی تاریخی مورد استقبال قرار گرفت، در کشوری که در حدود نیمی از تاریخ ۷۲ ساله خود توسط نظامیان اداره شده است، از سوی نظامیان به شدت با انتقاد رو به رو شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
هر كي بدون انتخابات خودشو تحميل كنه ولو حق با اون باشه آخرش محكومه
آخرین اخبار