ویدئویی از محیط رابط کاربری ColorOS 7 منتشر شد

به تازگی ویدئویی از ColorOS 7 منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای از این رابط کاربری به ما منتقل می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رابط کاربری یکی از مهم‌ترین بخش‌های نرم‌افزاری یک دستگاه است. این رابط کاربری است که به دستگاه هوشمند اجازه می‌دهد خود را به کاربر نشان دهند. در واقع اگر این بخش در یک دستگاه هوشمند، از گوشی گرفته تا رایانه شخصی، مناسب و دوستانه نباشد باعث کم شدن کاربران می‌شود. دلیل اصلی این مسئله هم احساس عدم راحتی هنگام کار در محیط نرم‌افزاری است.

رابط کاربری ColorOS 7  در گوشی ریلمی

آزمایش بتای Realme X2 Pro برای ColorOS 7 مبتنی بر اندروید ۱۰ در حال انجام است، اما طبق نقشه راه این شرکت، این رابط کاربری آخر مارس بر روی گوشی مذکور نصب خواهد شد.

البته ما برای دیدن آن چه که ریلمی برای کاربران خود آماده کرده است نیازی به صبر کردن نداریم، زیرا به تازگی ویدئویی از محیط نرم‌افزاری ColorOS 7 در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. در این ویدئو بخش‌هایی از رابط کاربری شخصی‌سازی شده ریلمی که قرار است در گوشی‌های این شرکت راه‌اندازی شود، دیده می‌شود. البته این بخش‌ها با دستگاه‌های ساخته شده توسط اوپو که از رابط کاربری ColorOS 7 استفاده می‌کنند، متفاوت است.

در ادامه ویدئو منتشر شده از محیط نرم‌افزار ColorOS 7 را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: نسل بعدی کنسول ایکس باکس معرفی شد


مشخصات رابط کاربری ColorOS 7

در توضیحات نوشته شده برای این ویدئو ذکر شده است که نسخه جدید این رابط کاربری دارای انیمیشن‌های بهتر و بهبودیافته‌تری است. این قابلیت در کنار صفحه نمایش ۹۰ هرتزی X2 پرو، جابه‌جایی در دستگاه و نرم‌افزار‌های مختلف را بسیار روان و سریع می‌کند.

علاوه بر این موارد، ما با دیدن این ویدئو متوجه یک مبحث عجیب شدیم. رابط کاربری جدید ریلمی شباهت بسیاری به نسخه معمولی اندروید دارد، به خصوص در بخش نمایش اعلان‌ها که بسیار این مسئله بیشتر دیده می‌شود. به احتمالا خیلی زیاد، چند بخش از ColorOS 7 تا ماه مارس تغییر می‌کند، در نتیجه نیازی به نگرانی نیست، زیرا بعضی از قسمت‌هایی که به نظر ما جالب نمی‌آیند احتمالا تغییر خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار