استقبال از شب یلدا با برنامه‌های شاد و متنوع

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری ویژه برنامه به مناسبت شب یلدا در یزد خبر داد.

استقبال از شب یلدا با برنامه‌های شاد و متنوعبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، عباس ملازینلی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا ویژه برنامه‌هایی در سطح شهر یزد برای عموم مردم برگزار می‌شود.

او افزود: علاوه بربرگزاری مراسم برای عموم مردم چند مراسم دیگر نیز برای گروه‌های خاص اعم از سالمندان، بیماران، کودکان کار در سطح شهر برگزار می‌شود.

ملازینلی ادامه داد: مراسم اصلی شب یلدا، روز جمعه ۲۹ آذر ماه  از ساعت ۱۸ در میدان میوه و تره بار واقع در کنار گذر یزد-کرمان جنب پادگان شهید صدوقی برگزار می‌گردد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه در این مراسم هنرمندانی از جمله عباس رضازاده کمدین و حامد محضر نیا خواننده حضور دارند، ادامه داد: علاقه‌مندان به حضور در این مراسم لباس گرم و کتری آتشی با خود به همراه داشته باشند.

او اضافه کرد: همزمان با این مراسم در منطقه حسن آباد ویژه برنامه ای در سالن شهدای ورزشی حسن آباد از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ برگزار می‌گردد.

ملازینلی ادامه داد: کودکان کار نیز طی مراسمی روز جمعه در خانه نواب وکیل واقع در محله فهادان به استقبال شب یلدا می‌روند.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در پایان اضافه کرد: همچنین مراسم شب یلدا در کانون اصلاح و تربیت، آسایشگاه سالمندان ترنج و بیمارستان شهید صدوقی یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار