دادستان کل کشور:

مبارزه با قاچاق کالا گام اول در حمایت از تولید داخل است

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری گفت: مبارزه جدی با قاچاق کالا گام اول در حمایت از تولید داخل و توسعه اقتصاد مقاومتی است.

مبارزه با قاچاق کالا گام اول در حمایت از تولید داخل استبه گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور  در جریان سفر خود به استان هرمزگان در بازدید سرزده از بندر شهید رجایی، اظهار کرد: قاچاق کالا دارای ابعاد متفاوتی است و مبارزه با آن نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است.

دادستان کل کشور در جریان این بازدید پس از کسب اطلاع از میزان واردات کالا و درصد کشف کالا‌های قاچاق بر تشدید کنترل‌ها تاکید کرد.

حجت‌الاسلام منتظری در این بازدید ابتدا باجه ایکس ری بندر شهید رجایی را مورد بازدید قرار داد و در جریان نحوه بازرسی و کنترل کامیون‌ها قرار گرفت.

در ادامه این برنامه دادستان کل کشور از اسکله باربری کالا‌های اساسی بازدید و از میزان واردات برخی کالا‌های اساسی همچون ذرت، شکر و برنج کسب اطلاع کرد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در پایان این بازدید سه ساعته از اسکله بارگیری و تخلیه کشتی‌های کانتینری نیز بازدید کرد.

بندر شهید رجایی بزرگترین بندر کانتینری ایران و دروازه طلایی اقتصاد کشور است که در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.


بیشتر بخوانید:اطلاعات مردم ریشه فساد را می‌خشکاند/ دستگاه قضایی در مبارزه با فاسد و مفسد خط قرمزی ندارد


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.