مظفری‌زاده: داور بازی پارس‌جنوبی - پرسپولیس فقط یک اشتباه کرد

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: صفایی در بازی پارس‌جنوبی - پرسپولیس فقط یک اشتباه انجام داد.

مظفری‌زاده: داور بازی پارس‌جنوبی - پرسپولیس فقط یک اشتباه کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های پارس‌جنوبی و پرسپولیس  درچارچوب بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر با تک گل لحظات پایانی مهدی ترابی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان گابریل کالدرون به پایان رسید. در جریان این بازی ۲ صحنه مشکوک رخ داد. ابتدا برخورد توپ به مگنو باتیستا در محوطه جریمه پارس، اعلام پنالتی برای پرسپولیس، در نهایت بازگشت علی صفایی، داور میدان از این تصمیم و همچنین اخراج شدن مگنو در دقیقه ۸۵، مهمترین تصمیمات داور میدان محسوب می‌شد.  


 بیشتر بخوانید: مدیرعامل موقت باشگاه پارس جنوبی: به غیر از رحمان رضایی، با گزینه‌های دیگری مذاکره کردیم


سعید مظفری‌زاده، کارشناس داوری درخصوص ارزیابی‌اش از داوری این بازی بیان کرد: ۲ اتفاق مهم در این بازی رخ داد که باید گفت تنها یک اشتباه از سوی داور بازی اتفاق افتاد‌ه‌ است و همین اشتباه با مشورت گرفتن صفایی از کمک هایش و بازگشت از تصمیم اعلام پنالتی برای پرسپولیس به پایان رسید. همچنین هر ۲ کارت زرد باتیستا و در نهایت اخراج او نیز تصمیم درستی بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۱۱:۱۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
آقای مظفری زاده آیا نیمه دوم ۷ دقیقه اضافه داشت. چرا به این مسئله توجه نمی کنید . این یعنی فرصت دادن به پرسپولیس برای گل زدن.
آخرین اخبار