همدانی: زرینچه اسطوره استقلال است/ امیدوارم قهرمان شویم

سرپرست تیم استقلال گفت: زرینچه یکی از اسطوره‌های استقلال است و برای موفقیت تیم تمام تلاش خود را کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ستار همدانی سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال در حاشیه دیدار تیمش برابر ماشین سازی تبریز گفت: به تیم ماشین سازی تبریز خوشامد می‌گویم و امیدوارم که شاهد بازی خوبی باشیم. به طور ویژه از زرینچه تشکر می‌کنم که در این مدت زحمات زیادی برای استقلال کشید. او یکی از اسطوره‌های استقلال است و برای موفقیت تیم تمام تلاشش را کرد. نمی‌دانم برای او چه اتفاقاتی افتاد و نمی‌خواهم به این موضوع ورود کنم، اما مطمئن هستم که هواداران او را دوست دارند.

سرپرست تیم استقلال افزود: امیدوارم بتوانم وظایفم را به خوبی انجام دهم. تمام تلاشم را می‌کنم تا انتظارات بازیکنان و هواداران را برآورده کنم تا در تیم اتحاد ایجاد شود. امیدوارم به صدرنشینی ادامه دهیم تا در پایان فصل قهرمان شویم.


بیشتر بخوانید: سلطانی‌فر: چک مربوط به طلب استراماچونی دوشنبه صادر شده است


همدانی در خصوص شرایط سرمربی ایتالیایی استقلال برای بازگشت به استقلال گفت: در جریان کار استراماچونی نیستم و نمی‌توانم راجع به آن صحبت کنم. از هواداران می‌خواهم به صحبت‌هایی که تاکنون درباره استراماچونی مطرح شده توجهی نکنند.   هر اتفاقی بیفتد هواداران را در جریان می‌گذاریم. با شرایطی که پیش آمده، همه ما همدل‌تر شدیم و مطمئن هستم که برای استقلال اتفاقات خوبی می‌افتد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
آقای همدانی عزیزبرای شمامتاسفم اگرمن جای شما بودم بعدازآن بی ادبی(درحقیقت یه یکی ازعوامل باشگاه یعنی سرپرست تیم)توسط بعض ازبازیکنان تیم وهمچنین مصاحبه بی ادبانه دانشگر، حتی یک دقیقه هم صبرنمی گردم وراهی راپیش می گرفتم که آقای زرینچه گرفت.
آخرین اخبار