سفر به کردستان با برنامه «به خانه بر می‌گردیم»

عوامل ویژه برنامه «به خانه بر می‌گردیم» امروز از سیمای کردستان برنامه اجرا می‌کنند.

سفر به کردستان با برنامه «به خانه بر می‌گردیم»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ویژه برنامه «به خانه بر می‌گردیم» امروز (جمعه ۲۹ آذر ماه) ارتباط زنده و تصویری با سیمای کردستان برقرار می‌کند.

در این ویژه برنامه دو ارتباط زنده تصویری با سیمای کردستان برقرار می‌شود و دعوت از خواننده، میان برنامه، معرفی فرهنگ و آداب و رسوم و صنایع دستی و ... از بخش‌های این ویژه برنامه است.

در بخش دیگر «به خانه بر می‌گردیم» ویژه صبح جمعه ها، این برنامه میزبان یک زوج جوان از گروه‌های جهادی است که جشن عروسی خود را با حضور نیازمندان برگزار کرده اند.

بنا بر این گزارش، در این برنامه با استفاده از ظرفیت سیمای استان‌ها سراسر کشور سعی می‌شود، ارتباطاتی با این مراکز برقرار شود تا مخاطبان با آداب و رسوم، صنایع دستی، هنرمندان و... هر استان آشنا شوند.

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری و اجرای حسین مولایی و زینب پور ابراهیم جمعه هر هفته و همچنین اعیاد مذهبی و ملی باحضور خانواده‌ها اعم از پدر و مادر و والدین به همراه پدر بزرگ و مادربزرگ در یک جمع صمیمی ساعت ۱۰:۳۰ بر روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.