با همکاری بسیج مداحان؛

همایش نغمه سرایان اهل سنت در سنندج برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور گفت: همایش نغمه سرایان اهل سنت در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ وحدت اسلامی، در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس استان کردستان، یوسف ارجونی در دیدار با فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از برگزاری همایشی در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ وحدت با عنوان نغمه سرایان اهل سنت در سنندج خبر داد و گفت: باید به خوبی از ظرفیت شاعران و گروه‌های همخوانی موجود در جامعه اهل تشیع و تسنن در راستای وحدت آفرینی استفاده کرد.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف برگزاری همایش نغمه سرایان، تقریب مذاهب و اتحاد و پیوستگی در پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان نیز در این دیدار بیان کرد: با توجه به اینکه کردستان پایتخت دف نوازی جهان است باید این توانمندی را یک فرصت دانست و ظرفیت‌های این استان را در این حوزه معرفی کرد.

سردار سیدصادق حسینی ادامه داد: موضوع مداحی موضوعی نیست که امروز به آن رسیده باشیم و این هنر و توانمندی از سده‌های قبل مورد توجه بوده و قطعاً تاثیر گذاری خاصی بویژه در مراسمات مولودی و عزاداری‌ها داشته و دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیج مداحان از اقشار مهم و تاثیر گذار در سطح جامعه بوده و در واقع پل ارتباطی بین هنر و جامعه هدف است، یادآور شد: بسیج مداحان استان بر حسب وظیفه باید این ماموریت را به درستی انجام دهد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه دشمن پیوسته در حال فعالیت و توطعه در حوزه فرهنگی علیه کشور است، گفت: یکی از اهداف تشکیل این نهاد، توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی و تقویت آمادگی برای دفاع همه جانبه از انقلاب و دستاورد‌های آن است که یقیناً جامعه مداحان به عنوان قشری تاثیرگذار در جامعه می‌تواند نقش پررنگی در این زمینه ایفا کند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: سپاه ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.