بیانیه شهرداری گرگان درباره اتفاقات اخیر بازی بسکتبال با ذوب آهن اصفهان

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص حوادث پیش آمده اخیر با تیم ذوب آهن اصفهان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، شهرداری گرگان در خصوص اتفاقات پیش آمده درباره رسیدن با تاخیر تیم بسکتبال شهرداری گرگان به اصفهان و لغو دیدار این تیم با تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در روز پنجشنبه و موکول شدن آن به روز جمعه و اظهارات منتشر شده از مدیران تیم ذوب آهن در رسانه‌ها بیانیه رسمی صادر کرد.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

خداوند منان را شاکریم که این توفیق را به مجموعه شهرداری گرگان داده که طی سالیان متمادی بتواند با حداکثر بضاعت ممکن از رشته ورزشی بسکتبال در این شهر حمایت کند که به عنوان ورزش اول این شهر و حتی استان محسوب می‌شود و باعث شادی هزاران هوادار متعصب و فهیم این تیم در این استان و حتی در شمال کشور می‌شود.

شهرداری گرگان طی سالیانی که مسئولیت تیم بسکتبال را بر عهده داشته همیشه سعی کرده علاوه بر اینکه بر مدار قانون حرکت می‌کند، بتواند با قدرت در مسابقات لیگ برتر حاضر شده و با ارائه بازی‌های تماشاگرپسند، با کسب پیروزی از میدان خارج شود.

در این مدت تیم بسکتبال و مجموعه شهرداری گرگان تلاش کرده حتی در حوزه میزبانی از تیم‌های حریف نیز بهترین شرایط را فراهم کند و در کنار آن با بهره‌گیری از توان هواداران و عاشقان بسکتبال نسبت به فرهنگ‌سازی و بهبود شرایط هواداری اقداماتی را انجام دهد که خوشبختانه بر اساس مستندات و سوابق موجود حرکت رو به جلو در این راستا قابل اثبات است.

متاسفانه طی دو روز گذشته اتفاقی رقم خورد و اظهارنظر‌هایی در رسانه‌ها درباره دیدار دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان منتشر شد که جای تاسف و نگرانی دارد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری مسابقه با تیم ذوب آهن اصفهان به این شهر سفر کرد و به دلیل شرایط موجود در شهر اصفهان بر اساس تصمیم شورای تامین و فدراسیون بسکتبال این دیدار لغو و تیم شهرداری گرگان با وجود انجام هزینه، بدون اعتراض به گرگان برگشت.

تصمیم فدراسیون بر این بود که این دیدار عقب افتاده روز گذشته (پنجشنبه) ۲۸ آذرماه پس از برگزاری هفته پایانی نیم فصل در اصفهان برگزار شود و بر همین اساس تیم برای حضور در اصفهان به تهران سفر کرد تا از طریق خط هوایی و پرواز تهران به اصفهان به این شهر اعزام شود.

متاسفانه این پرواز که مقرر بود حدود ساعت ۱۶ روز چهارشنبه از تهران به مقصد اصفهان انجام شود با بیش از ۶ ساعت تاخیر پرواز انجام شد و تیم حوالی نیمه شب و بامداد رو پنجشنبه در شرایط خستگی بسیار زیاد به اصفهان رسیده و تمرین روز قبل از مسابقه را هم از دست داد.

در همین راستا و به دلیل آنکه تیم یکبار در موعد مقرر به اصفهان رسیده بود و مسئولان اصفهان بازی را لغو کرده بودند از فدراسیون درخواست کردیم به منظور ایجاد شرایط عادلانه در برگزاری مسابقه و شرایط پیش آمده خارج از محدوده اختیار تیم در سفر به اصفهان، این دیدار تنها با یک روز تاخیر انجام شود که خوشبختانه فدراسیون بسکتبال نیز با بررسی درخواست و راستی‌آزمایی اظهارات انجام شده با درخواست شهرداری گرگان موافقت کرد، .
 
متاسفانه پس از این تصمیم فدراسیون، تیم ذوب آهن اصفهان به عنوان تیم میزبان با بداخلاقی و بی انصافی زمین تمرین را در اختیار تیم شهرداری گرگان قرار نداده و حتی اظهارنظر‌هایی را در رسانه‌ها داشتند که در شان تیم بسکتبال شهرداری گرگان، فدراسیون و جامعه بسکتبال نبوده و نیست و انتظار می‌رفت باشگاه ذوب آهن اصفهان رسم مهمان نوازی را بهتر بجا می‌آورد.

درباره نظرات بیان شده در خصوص «رایان ریچارد» بازیکن جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز این نکته لازم به تاکید است که تیم بسکتبال و مجموعه شهرداری گرگان درباره حضور یا عدم حضور این بازیکن در بازی امروز برابر ذوب آهن اصفهان تابع قوانین فدراسیون بسکتبال بوده، اما از حقوق حقه تیم و بازیکنان با قدرت دفاع خواهیم کرد.

امید بر اینکه تمامی اهالی ورزش همانند گذشته اخلاق در ورزش را اولویت بر کسب پیروزی و مقام در مسابقات قرار دهند و در پایان از هواداران پرشور تیم بسکتبال شهرداری گرگان بخاطر حمایت‌ها و پیگیری اخبار این تیم بی‌نهایت سپاسگزاریم.
 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.