امام جمعه مهاباد؛

بر هم زنندگان امنیت غذایی و سلامت جامعه باید شناسایی و مجازات شوند

امام جمعه مهاباد گفت: به مخاطره انداختن امنیت و سلامت غذایی مردم توطئه‌ای برای ضربه زدن به چرخه اقتصادی کشور و برهم زدن آرامش جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امام جمعه مهاباد در خطبه‌های نماز جمعه به پایان بررسی احراز صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی درهیات‌های اجرایی اشاره و بر اهمیت انتخاب هوشمندانه، اصلح و آگاهانه مردم دراین انتخابات تاکید کرد.

ماموستا عبدالسلام امامی افزود: انتخابات وظیفه‌ای بسیار مهم است و مردم باید کسی را انتخاب کنند که واقعا با جان و دل این مسئولیت سنگین را پذیرا باشد، همچنین کاندیدا‌ها باید در تبلیغات خود زیاده روی نکنند و تبلیغات خود را از طریق دنیای مجازی انجام دهند و باعث شلوغی شهر نشوند و به محیط زیست صدمه نزنند.

او در بخش دیگری از خطبه‌های نماز تسریع در شناسایی و مجازات عاملان به مخاطره انداختن امنیت و سلامت غذایی مردم را خواستار شد و گفت: جاسازی قرص در مواد خوراکی توطئه‌ی بدخواهان برای ضربه زدن به تولید ملی و برهم زدن آرامش جامعه است.

خطیب جمعه مهاباد با بیان اینکه این‌ها افرادی هستند که میخواهند چرخه اقتصادی کشور را زیر سوال ببرند، تاکیدکرد: ما منتظر هستیم که مسئولان با ادامه کاوش و جست و جوهایشان بتوانند این افراد را پیدا و مجازات کنند.

خطیب نماز جمعه مهاباد همچنین دورهمی و جشن بدرقه پاییز در شب یلدا را فرصتی مغتنم برای کمک به نیازمندان و دستگیری فقرا دانست.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.