جمع آوری یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال صدقه از صندوق‌های هشترود

رئیس کمیته امداد امام خمینی هشترود از جمع آوری یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال صدقه از ۹۳۰۰ صندوق شهری، روستایی و خانگی در ۹ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  آسیابی رئیس کمیته امداد امام خمینی هشترود از جمع آوری یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال صدقه از ۹۳۰۰ صندوق شهری، روستایی و خانگی در ۹ ماه گذشته خبر داد.

 آسیابی گفت: از اول سالجاری تا کنون مبلغ ۹۸۰ میلیون ریال برای هزینه کرد در امور ایتام و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای تهیه ۲۰ مورد جهیزیه از طرف خیران به کمیته امداد امام خمینی هشترود کمک مالی شده است.

او افزود: از کار‌هایی که کمیته امداد به مدد جویان تحت پوشش خود انجام داده می‌توان به پرداخت ۲۴۰ میلیون ریال کمک معیشت دانش آموزی، پرداخت کمک هزینه ۴۰۰ میلیون ریالی برای ۷۶ نفر از کودکان زیر پنج سال دارای سو تغذیه، پرداخت مبلغ نزدیک به ۱۰ میلیون ریال به بیماران خاص، صعب العلاج و زمین گیر و پرداخت نزدیک به یک میلیارد ریال به بیمه تامین اجتماعی از بابت بیمه مدد جویان اشاره کرد.

 آسیابی گفت: تعداد تسهیلات کمیته امداد هشترود از محل تبصره ۱۶ مبلغ ۳۴ میلیارد ریال، پرداخت ۲۷ مورد وام تعمیرات به مبلغ ۵۰۲ میلیون ریال، پرداخت ۲۰ مورد وام احداث به مبلغ ۷۰۳ میلیون ریال و پرداخت ۶۷ مورد هزینه انشعابات حامل‌های انرژی به مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال در سالجاری می‌باشد.

آسیابی افزود: در سالجاری نزدیک به ۶۸۰ میلیون تومان از محل زکات، زکات فطریه و زکات مذهبی جمع آوری شده که از این مبلغ ۸۵ میلیون تومان در پروژه‌های عمرانی و ما بقی در جهت کمک‌های مختلف برای مدد جویان هزینه شده است.

او گفت: این اداره با کمک سپاه ناحیه هشترود و بنیاد مسکن شهرستان اقدام به ساخت ۲۳ واحد مسکونی با هزینه ۴۵۰ میلیون تومان کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار