اسکان بیش از یکهزار و ۲۰۰ خانوار درگیر آبگرفتگی در اردوگاه‌های هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اسکان بیش از یکهزار و ۲۰۰ خانوار درگیر آبگرفتگی در اردوگاه‌های اضطراری استان خبر داد.

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امدادرسانی به افراد تحت تاثیر بارش‌های اخیر باران به ۲ هزار و ۸۱۵ خانوار رسید.

او با بیان اینکه ۶ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان‌های اهواز، آبادان و کارون برپا شده است، افزود: این اردوگاه‌ها همچنان برپا هستند و یکهزار و ۲۲۴ نفر در آن‌ها اسکان دارند.

خدادادی به توزیع یکهزار و ۸۱۴ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ماهانه تاکنون بین اهالی مناطق آبگرفته اشاره و اظهار کرد: ۲ هزار و ۷۹۱ کیلوگرم نایلون پوششی در بین خانوار‌های متاثر از آبگرفتی منازل توزیع شد.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین ۳ هزار و ۸۰۹ تخته پتو، یکهزار و ۲۵۰ تخته موکت و ۱۵۰ هزار قرص نان تهیه و در مناطق مذکور توزیع شده است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان بیان داشت: ۵۶ تیم عملیات امداد و نجات این جمعیت متشکل از ۳۰۰ نجاتگر در حال ارائه خدمات هستند.

بارش‌های بی سابقه و شدید طی هفته گذشته در خوزستان سبب آبگرفتگی معابر و منازل در کلانشهر اهواز، شهرستان کارون و آبادان شد و بروز مشکلات جدی را برای شهروندان مناطق مذکور به دنبال داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.