برگزاری یادواره ۹۰ شهید پایگاه هوایی بندرعباس

نخستین یادواره ۹۰ شهید پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا در جوار مزار شهید گمنام این پایگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، نخستین یادواره ۹۰ شهید پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا در جوار مزار شهید گمنام این پایگاه برگزار شد.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این مراسم گفت: نیروی هوایی نقش بسیار مهمی در دوران دفاع مقدس داشت و با حضور فعال خود قوت قلب رزمندگان و بسیجیان بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده با تقدیر از برگزار کنندگان یادواره‌های شهدا در هرمزگان گفت: روایت گری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این یادواره از اقدامات ارزشمندی است که نسل جدید را با رشادت‌های مردان این سرزمین آشنا می‌کند.

خلبان پیشکسوت نیروی هوایی ارتش نیز در این مراسم گفت: در دومین روز از آغاز جنگ صدام خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های جهان را دعوت کرده بود که شاهد پیروزی خلبانانش باشند، اما ۱۴۰ فروند جنگنده نیروی هوایی ایران پایگاه‌های عراق را بمباران کردند و این آرزو بر دل‌های آنان ماند.

سرتیپ دوم خلبان حسین خلیلی افزود: داریوش ندیمی از خلبانان این پایگاه بود که با رشادت‌های خود در دفاع از میهن در همان ابتدای جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی، اجرای سرود دانش آموزی و مارش نظامی از دیگر برنامه‌های نخستین یادواره ۹۰ شهید پایگاه هوایی بندرعباس بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.