طرح «هر کارمند یک حامی» در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح «هر کارمند یک حامی» به زودی در این استان اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  قباد مبشری  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش روزافزون مشارکت کارکنان دستگاه های اجرایی استان  برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان است.

او افزود: امید است که اجرای این طرح سبب حامی دار شدن تمامی ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسترهای الکترونیکی از طریق نرم ‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت آسان تر کمک های نقدی حامیان و مردم این استان به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد استان فراهم ‌شده است.

مبشری عنوان کرد: حامیان و مردم کهگیلویه و بویراحمد می ‌توانند کمک‌ های نقدی خود را از طریق نرم افزار و سیستم بانکی به طور مستقیم به ‌حساب ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان واریز کنند.

او ابراز داشت: مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد یا نام نویسی در سایت های اکرام ایتام و محسنین روش های دیگر برای پرداخت کمک های نقدی حامیان و مردم این استان به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد استان است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد این استان ۱۰ هزار و ۶۷۰ نفر است.

مبشری اظهار داشت: پنج هزار و ۶۳۷ نفر از این تعداد معادل ۵۳ درصد چشم انتظار حمایت افراد حامی بومی و غیربومی هستند.

او افزود: این در حالی است که پنج هزار و ۳۳ نفر از این تعداد معادل ۴۷ درصد نیز حامی دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲ هزار و ۸۰۸ نفر از مجموع این پنج هزار و ۳۳ نفر یتیم بوده و ۲ هزار و ۲۲۵ نفر نیز فرزندان محسنین هستند.

مبشری عنوان کرد: این پنج هزار و ۳۳ یتیم و فرزند محسنین کهگیلویه و بویراحمد از سوی هفت هزار و یک حامی بومی و غیربومی حمایت می ‌شوند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.